Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?

Sven Justus skrev 2010-09-22 10:30:15 följande:
    Har du en jävla hund som sambo eller varför slickar din gubbe dig i röven?!
    Jag brukar lukta tanterna i rumpan för att kontrollera könsmognad, och för att vi både tycker det är mysigt såklart Tomte
  • lille Birger
    Anonym (MmmMarabou) skrev 2011-01-30 12:03:51 följande:
    Mitt rövhål luktar Noblesse, hur så??....Hur i h-e kan man starta en så idiotisk tråd????????
    Frågar man inget får man inget veta! Solig
  • lille Birger
    Anonym (BAJS) skrev 2011-01-30 22:43:30 följande:
    HAHAHAHA!

Ja jävlar. Det finns folk till allt.

Ibland misstänker jag att det sitter massa kåta gubbar här som skapar den ena puckade tråden efter den andra för att sen runka till svaren.

Jesus.......... 
    Ja. Denna tråden är dock inte puckad. Vad som är viktigt och intressant för vissa är ointressant för andra.
  • lille Birger
    Anonym (Sur) skrev 2011-02-10 22:42:17 följande:
    Fyfan vad jag garvar åt denna tråd! Men jag har faktist funderat på saken själv också, jag är tjej och luktar surt i rumpan om jag inte precis har duschat. En liknande tråd jag skulle vilja starta är om tjejer har hår i rumpan? Det har jag, jag rakar både fram och bak liksom. Tror det har ett visst samband med hur man luktar, har jag inte rakat på ett tag så luktar det snabbare. Sen hänger det självklart ihop med när man bajsade senast osv. Funderar på att alltid ha tvättlappar, parfymerade, vid toan som man kan tvätta sig med varje gång man bajsat :P

Den med cheese doodles var asbra! :D
    Vad spelar det för roll om du luktar lite sämre 2 timmar efter att du tömt tarmen? Går din kille och luktar dig i rumpan direkt efter varje gång du varit på toa för att kontrollera så du inte haft något fuffens för dig?
  • lille Birger

Min mattelärare på gymnasiet hade dålig andedräkt. Hon luktade bättre i rumpan än i munnen, vilket egentligen är ganska otroligt?

• lille Birger
    Anonym (N) skrev 2011-05-13 13:03:34 följande:
    Ååh jag har vart med om en kille som luktade bajs engång! Å VAD HEMSKT DET VAR :( BLÄÄ! Funderade på om han glömt å torka sig :(

En dag med rövsvett luktar man väl lite ostbågar, eller? ;) 
    Ett tips som du kan använda dig av när du är med en kille som inte luktar så gott är att bara köra doggystyle. Då är ditt huvud så långt bort som möjligt från doftzonen.
  • lille Birger
    HäxanSurtant skrev 2011-07-23 17:19:26 följande:
    Är de inte bättre att leta upp en tjej och slicka henne där så får du både smak och doft i ett?
    Frågan är hur tusan det ska gå till.

Ska man gå fram till en slumpmässig tjej och säga:
    -Ursäkta mig, skulle jag kunna smaka dig i rumpan? Det är till ett skolarbete.
  • lille Birger
    HäxanSurtant skrev 2011-08-26 00:57:27 följande:
    Varför inte....

Eller så kan man liksom bara fixa sig en tjej, så jävla svårt är det väl ändå inte eller??
    Jooo, det är svårt!  Jag ska förhoppningsvis börja en kurs snart där ca 80% är tjejer, där kanske jag hittar någon att hänga i julkranen.
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2011-08-26 21:36:34 följande:
    Jooo, det är svårt!  Jag ska förhoppningsvis börja en kurs snart där ca 80% är tjejer, där kanske jag hittar någon att hänga i julkranen.
    julgranen*
  • lille Birger
    Anonym (yesbox) skrev 2011-08-26 21:42:16 följande:
    Hahaha gråter av skratt!

Hade en pojkvän (apropå lukt) som inte ville att jag skulle duscha innan han gick ned på mig eftersom "ska man slicka fitta vill man ju att det ska smaka göttig fitta också" . 
    Usch, vilken snuskhummer! Förvånad
  • lille Birger
    Anonym (BAJS) skrev 2011-01-30 22:43:30 följande:
    HAHAHAHA!

Ibland misstänker jag att det sitter massa kåta gubbar här som skapar den ena puckade tråden efter den andra för att sen runka till svaren.

Jesus.......... 
    Ja, men vem blir upphetsad av att veta vad folk luktar i baken? Kräks
Svar på tråden Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?