• Klockarn

Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?

Om ni drar ett finger mellan skinkorna, så pass långt in att ni nära på snuddar "ingången". Vad luktar ert finger efteråt?

Jag är inte pervers. Inte mer än någon annan i alla fall. Tungan ute
    Varför jag undrar är för att det finns en tråd på FB där den ena med den andra klagar på att dom haft tjejer som luktat illa när dom tagit henne bakifrån, eller vid 69:an.
    Själv har jag haft relativt många sexpartners, och älskar både 69:an och doggystyle, men har aldrig upplevt att någon luktat där bak.

Därför är jag nyfiken på ifall jag bara haft tur, eller vad man nu ska kalla det.

Kanske ska det vara så att det luktar det ena eller det andra där. Vad vet jag.

Så, vad luktar du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?
  • Anonym (Haha)
    Botvid skrev 2019-08-12 20:00:50 följande:

Jag har några doftljus som luktar rumpa. Jag köpte dom på en bazaar i Istanbul.

Lol
  • Botvid

Stjärtlukt kan ju ofta vara lite av en "win win situation". Glad

Jag är en influencer som twittrar om skönhet
  • Anonym (Blåbäret)

Min partner luktar vanligtvis socker, men är hon nyduschad och fräsch luktar hon hallon. Gott, gotti gott gott

• Botvid
    Anonym (Blåbäret) skrev 2019-08-31 12:06:50 följande:

Min partner luktar vanligtvis socker, men är hon nyduschad och fräsch luktar hon hallon. Gott, gotti gott gott

Jag skulle bli besviken om en kvinna luktade socker i stjärten. Gråter
  • Botvid

Jag brukar ofta sjunga om stjärtlukt för människor som känner sig lite deppiga och nere. Nästan alltid blir de på bättre humör! Glad

• Anonym (Svett)

Jag luktar svett, blir svettig i baken av att sitta 8 timmar per dag i en stol.

• Anonym (Haha)
    Anonym (Svett) skrev 2019-09-05 22:50:15 följande:

Jag luktar svett, blir svettig i baken av att sitta 8 timmar per dag i en stol.

• Anonym (Magdalena)
    Klockarn skrev 2010-09-21 14:17:42 följande:

Om ni drar ett finger mellan skinkorna, så pass långt in att ni nära på snuddar "ingången". Vad luktar ert finger efteråt?

Jag är inte pervers. Inte mer än någon annan i alla fall. Tungan ute
    Varför jag undrar är för att det finns en tråd på FB där den ena med den andra klagar på att dom haft tjejer som luktat illa när dom tagit henne bakifrån, eller vid 69:an.
    Själv har jag haft relativt många sexpartners, och älskar både 69:an och doggystyle, men har aldrig upplevt att någon luktat där bak.

Därför är jag nyfiken på ifall jag bara haft tur, eller vad man nu ska kalla det.

Kanske ska det vara så att det luktar det ena eller det andra där. Vad vet jag.

Så, vad luktar du?

Hallonlakritsskalle.
  • Botvid

Dunster av stjärtlukt kan sprida romantik i vardagen. <3

Svar på tråden Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?