Inlägg från: Bottis |Visa alla inlägg
  • Bottis

Vid 40 - är det bättre att lägga ner sökandet efter en partner och förbli singel??

Varför ska du nöja dig? Däremot inte sagt att du ska söka med ljus och lykta. Tror att det är större chans att man träffar någon om man slutar leta. (Lättare sagt än gjort.)

Så jag tycker inte man ska ge upp och nöja sig. Jag tror aldrig att det är för sent att träffa någon. 

• Bottis
    vinterblomma skrev 2010-11-30 22:28:13 följande:
    Problemet är att man inte orkar hur länge som helst. Det finns en gräns för hur många miffon man orkar gå ut men (och tro mig, det finns många underliga karlar där ute)

Har haft perioder när jag lagt ner allt med dating och då träffar jag def inte någon. Puh... Det är svårt att veta var man ska träffa en vettig karl. Har någon ett förslag så mottages det tacks
    Jag var ute jämt, jag var ute på dejtingsidor och träffade stolpskott efter stolpskott. Jag lade ner verksamheten och sket i allt, tröttnade. Så gick jag på ett bröllop och där satt han, min bordsherre. Han bad om mitt nummer innan han gick hem och nu tre år senare är vi gifta

Så se dig om i vänkretsen. De kanske har en bekant som du klaffar med.  
Svar på tråden Vid 40 - är det bättre att lägga ner sökandet efter en partner och förbli singel??