"Finns det fler nattugglor?"
hej
kan ni skriva lite tystare, jag försöker sova...
kram
hej
kan ni skriva lite tystare, jag försöker sova...
kram
tack...
7 till 8 timmar sägs väl vara normalt men jag tror mer på 6-7 timmar, kanske 5-6 timmar är normalt
Skulle jag få sova 8 timmar utan att bli väckt eller vakna av mig själv skulle det kännas otroligt lyxigt, men det händer kanske en gång per år.
Vad gör du för att varva ner från jobbet. Du borde vara rätt så trött med tanke på att du ändå har jobbat natten.
När jag var ung så kunde vi sittar kvar på jobbet efter vi hade slutat sex på morgonen. Vi kunde sitta med en kopp kaffe och tjöta om allt möjligt och blev rätt så fnittriga allt eftersom tiden gick. Vid elva-tiden åkte vi sedan till havet för att sola och bada. Sen gick man och la sig som vanligt på kvällen. Men det var då det...
jo, det börjar kännas mer och mer att jobba natt. Då är det viktigt att få sova så bra som möjligt. Men som Lellebror sa, komma hem klockan sju åtta på morgonen och det är ljust så är det svårt att få den där gå och lägga sig känslan.
hallå nattugglor
Om ni fick välja vad som helst, vad skulle ske i kväll mellan klockan 19 och 02...
kram på er
Men om du fick fantisera ihop vad som helst.... inte skulle du väl sova då?
Jag måste passa på att fråga er två... en tankte som dök upp tidigare här i dag. Jag har ett förslag på en ny tråd. Jag är själv singel och kan gå ut med vem som helst. Det kan man ju inte göra när man lever i tvåsamhet enligt många.
Nu tycker jag att det är himla kul att träffa nya människor. Och något som skulle vara extra kul skulle vara att gå ut och fika eller äta middag med någon helt obekant människa. Äta och prata om vad som helst några timmar och sedan aldrig ses mer. Var och en kan betala sitt så det inte känns obekvämt på något sätt.
Min tankte var att istället för att ha trådar där man hemst gärna vill träffa andra, gärna så många som möjligt och helst så ska någon annan ta ansvaret för hela baletten. Där en träff blir verklighet en gång per år. Nej det här skulle bli mycket mer handfast genom att man i tråden som kan heta På tu man hand, skriver ett inlägg vilken stad och datum man vill gå ut och om det är man eller kvinna man vill träffa. Det får absolut inte bli en dejt- tråd. Syftet är bara att träffas för några timmar, ha trevligt och sedan skiljas åt. Skulle tycke uppstå är det inte straffbart. Visst kan det hända att kemin inte funkar men vad då. Hur kul är det att sitta hemma framför teven och zappa sig fram i livet. Den som svarar först blir den som får hänga med, inget med att välja ut den ena framför den andra, inga bilder och sånt. Först till kvarn...
Vad tror ni, är jag helt fel ute?
kram
Skulle det funka tror du?
jag måste bara lämna datorn en stund, det blir så när man jobbar. Kommer om en stund...