Inlägg från: OojespersmammaoO |Visa alla inlägg
  • OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • OojespersmammaoO
    Tussan30 skrev 2011-02-04 01:44:27 följande:
    här är en med nappflaska i handen... sonen äter...
    Aha...oki *ler*
    Jag funderar allvarligt på att börja städa och tvätta snart...haha
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 01:46:14 följande:
    får väll se när jag lyckas somna inatt. dotter är ledig i morgon och jag oxå, och hon brukar inte vilja gå upp förräns vid 10 och hon är snäll o låtar pappa sova ;) hon är 6år
    Hihi...tur du har. Min 6 åriga son väcker mig runt 05-06 varje morgon...
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 01:47:58 följande:
    Och jag har haft problem med sömnen nu ett tag antagligen pga att jag är i slutet av min graviditet :) blir bara förbannad av att ligga i sängen även om jag borde haha
    Vet hur det kändes, hur långt har du kvar till BF?
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 01:49:34 följande:
    du kan få fortsätta hos mig när du är klar ;) ***fjäskar stenhårt***
    Haha...jasså? Ska fundera på det. Flört
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 01:50:43 följande:
    jag får nästan slita henne ur sängen när hon ska till skolan, hon har alltid sovit länge på morgonen :) underbart att få en sån bebis när man några år innan haft kolikbarn
    Min son var kolikbarn...inget kul...så frustrerande, man ville ju bara göra allt bras och fanns inte så mycket masn kunde göra för att få bort det onda i magen. Rynkar på näsan
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 01:53:44 följande:
    Ett tag kvar i alla fall kan man hoppas, har bf den 13e mars :) Jag har aldrig haft problem med sömnen men för nån vecka sedan slog det till och nu har jag verkligen jätte svårt för att komma till ro.. trött jämt och ständigt hur jag än gör ;D men det hör väl till.
    Oki..bara 5 dagar innan min son fyller 6 år.
    Jag har ju alltid haft problem med sömnen, sover aldrig mycket fast jag behöver det. Får dsysselsätta sig på andra vis så tiden går...haha
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 01:56:27 följande:
    mm min " lille " pojk är 16år nu, det var inte mycket vi fick sova när han var liten, fick gå i skift och vagga han.
    sen kaskadspydde han oxå.

den minsta har faktiskt sovit bra sedan hon föddes.
    vi har separerat och hos mig sover hon i sin säng hela natten, hos mamma så går hon in o lägger sig i mammas säng o väcker henne {#emotions_dlg.djavulsk}
    Oj..stora killen!! *ler*
    Samma här, vi har Jeppe varannan veckas och hos sin pappa sover jhan oftast i sin säng hela nätterna men hos mig vill han sova brevid mig. Tokig ibland som han knör och sprattlar. Tungan ute
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"