Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova

"Finns det fler nattugglor?"

Jag är inte sömnlös, det här är min normala dygnsrytm. Försöker dessutom göra så att jag sover i morgon bitti så jag orkar jobba i morgon kväll/natt. (i värsta fall jobbar jag 18:30-04:00 i morgon kväll/natt). Då behöver man vara ritkigt utvilad.

• Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:17:39 följande:
    jag kan förstå det, jag jobbar ju inte så gör inget om  jag är lite trött dagen efter, fast oftast blir jag snarare manisk av att sova så här lite..haha
    Det låter ju mindre bra, manisk och så..
    Själv blir jag rätt så produktiv vid den här tiden. Har svarat på en del mail och fixat lite med en hemsida. Det gäller ju att utnyttja dygnets alla timmar
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:26:34 följande:
    haha jag impulsköpte en domän häromnatten, fixade en snabb hemsida o kastade upp ;)
    www.lellebror.se
    Impulsköpa domäner.. det var något nytt..
    Men den var ju tjusig.. eller kan bli i alla fall... det var lite lite text just nu.

Själv kan jag inte visa nattens fina verk, eftersom jag bygger hemsida som inte släppts publikt än (jag pysslar med ett företags hemsida).
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:29:50 följande:
    Ja jag vet..ska snart sätta igång och storstäda och tvätta...haha.
    Men visst ska man utnyttja så många timmar om dygnet som möjligt. Glad
    Mina grannar brukar inte uppskatta storstädning mitt i nätterna. Men hade jag bott i typ villa så hade nätterna varit prefekta för just storstädningar.
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:32:44 följande:
    ska fixa lite mer med den när jag skaffat webhotell oxå, fast det får jag impulsköpan nästa månad ;)

Blir det inte dyrt med sådana impulsköp?
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:38:41 följande:
    domän 150kr/år
    wehotell 15kr/månad ca ;)

fast sker det för ofta så kan det ju kosta en slant
    I sig var det ju bara småpengar.. men som sagt, blir det för ofta.....

Själv låter jag andra köpa saker åt mig, sen får jag leka loss.på nätterna Och dessutom får jag betalt för att leka ibland
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:38:50 följande:
    Jag bor i villa så det är ingen fara för mina grannar...Flört
    Det är lyx.. Själv bor jag i en lyhörd hyreslägenhet. Kan varken tvätta eller städa på nätterna utan att få en del bitska kommenterar från grannar.
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:42:34 följande:
    sweet ;)
    Visst är det! (så länge inte chefen ser.. men han är snäll.. )

Har man inga pengar så får man fixa saker och ting på annat sätt. Jag har en tendes att lyckas fixa saker gratis.
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:44:52 följande:
    bor oxå i lägenhet, 1plans hörntomt, närmaste grannen är 65+ och har dålig hörsel.
    jag brukar be om ursäkt att jag har spelat musik på nätterna men hon har aldrig hört något.
    och då är hon den typen av granne som gnäller över dammkorn på golvet i tvättstugan
    Jag har barnfamiljer runt om kring mig.. Är jag uppe på nätterna och gör något blir det kommentarer, men jag kommenterar aldrig då deras barn "spelar" (mao slår på) piano i en halv dag utan uppehåll.
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:45:36 följande:
    Inget kul ju..tur du har datorn då Glad
    Precis.. Här finns det alltid sällskap.
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"