Inlägg från: Lellebror |Visa alla inlägg
  • Lellebror

"Finns det fler nattugglor?"

natteravn = nattuggla på danska ;)

• Lellebror

får väll se när jag lyckas somna inatt. dotter är ledig i morgon och jag oxå, och hon brukar inte vilja gå upp förräns vid 10 och hon är snäll o låtar pappa sova ;) hon är 6år

• Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 01:46:59 följande:
    Aha...oki *ler*
    Jag funderar allvarligt på att börja städa och tvätta snart...haha
    du kan få fortsätta hos mig när du är klar ;) ***fjäskar stenhårt***
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 01:48:20 följande:
    Hihi...tur du har. Min 6 åriga son väcker mig runt 05-06 varje morgon...
    jag får nästan slita henne ur sängen när hon ska till skolan, hon har alltid sovit länge på morgonen :) underbart att få en sån bebis när man några år innan haft kolikbarn
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 01:53:19 följande:
    Min son var kolikbarn...inget kul...så frustrerande, man ville ju bara göra allt bras och fanns inte så mycket masn kunde göra för att få bort det onda i magen. Rynkar på näsan
    mm min " lille " pojk är 16år nu, det var inte mycket vi fick sova när han var liten, fick gå i skift och vagga han.
    sen kaskadspydde han oxå.

den minsta har faktiskt sovit bra sedan hon föddes.
    vi har separerat och hos mig sover hon i sin säng hela natten, hos mamma så går hon in o lägger sig i mammas säng o väcker henne {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 01:56:45 följande:
    Oki..bara 5 dagar innan min son fyller 6 år.
    Jag har ju alltid haft problem med sömnen, sover aldrig mycket fast jag behöver det. Får dsysselsätta sig på andra vis så tiden går...haha
    man kan t.ex. skriva med andra sömnlösa på FL ;)

det har man ju provat förut
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 01:59:21 följande:
    Oj..stora killen!! *ler*
    Samma här, vi har Jeppe varannan veckas och hos sin pappa sover jhan oftast i sin säng hela nätterna men hos mig vill han sova brevid mig. Tokig ibland som han knör och sprattlar. Tungan ute
    varannan vecka e bra ;)
    speciellt i 6års åldern

dom kan tjöta hål i huvudet på en döv i den åldern ;)
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:03:42 följande:
    Precis! Håller tummarna för att bebis vill komma lite tidigare. Första barnet??
    håller oxå tummarna
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:16:26 följande:
    ja...men jag är vanvid att ha honom jämt så jag saknar honom så otroligt mycket. Han är ju så go!! Hihi
    hehe första nätterna jag skulle ha lillan i min lägenhet så satte jag upp en webcamera som riktades mot hennes säng, så kunde mamman gå ut på nätet och se så att hopn sov gott ;)
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:21:12 följande:
    Hihi..smart!!
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"