Inlägg från: Marie-anne |Visa alla inlägg
  • Marie-anne

"Finns det fler nattugglor?"

hej! jag e oxå oftas vaken, somnar typ vid 3!

• Marie-anne

jomenvisst! själv då? har just räknat räkningar=( och badat, kollat på csi miami och så hamna jag här, och katterna sover=)

• Marie-anne

vikken lyx=) ja inte rökningen då fyfyFlört sen jag varit gravid(gick ej vägen efter tre månaderGråter) så kan jag inte längre bara pang bom sova, men när jag har somnat, då kan jag sova hur mycket som helst! men ska jag gå upp, då går jag upp, men jag e fruktansvärt morrontrött!

• Marie-anne

ja det är det, dessutom drabbades min mor av depression pga citaprolam så julen och nyåret var ingen höjdare, men nu är det bättre men hon vägrar be om ursäkt för att hon e sån säger hon, men jag vet att hon mår dåligt, men tja... heheh jag är inte så pigg men jag försöker hålla igång men jag e trött jämt, men jag har just fått veta att jag har en kraftig inflammation i lårbenskammen och kommer ev opereras( byta höftkula, då kortisonsprutan ej hjälpte. min mor slutade röka, men efter hjärtoperationen blev hennes KOL sämre=(

• Marie-anne

usch då, menade ej att vara pekpinne, förlåt, du kanske kan ta det längre fram. jag har förlorat dom flesta i min släkt till cancern, mormor morfar farmor farfar, moster, min katt, och dessutom tog en jag älskade livet av sej i december förra året och min bästa arbetskamrat dog i februari,11, 80år gammal=(

• Marie-anne

min kompis gjorde självmordsförsök just efter mitt MF, sedan i januari såg jag kompisens dödsannons när jag försökt smsa honom flera ggr i jul, han avslutade sitt liv dagen före sin 40årsdag, sedan har jag ej många vänner, men dom jag har gnäller mamma på jämt för hon påstår att dom ej e bra för mej,  men det bestämmer ju jag! och min kille är lite dum just nu för han tror jag ska dumpa honom ,fast jag fick honom att rodna då jag sa, men vem har stannat hos dej medan andra stuckit? om jag stått ut med dej sedan 95 sticker jag ej nu! då skämdes han... ska förflytta mej då jag ska spela spel på en site och sedan sova=)

• Marie-anne

inga nattugglor idag=) igår hockey, bofors fick stryk med 1-4 mot västeråsGråter men 12rätt på tips iaf!

• Marie-anne

hm dog denna trådTungan ute suck har vart sjuk sedan måndags men nu har jag iaf ej feber så imorron(läs idag) blir det hockey! bofors möter leksand hemma!

• Marie-anne

suck sitter här och stirrar igen, haft en skitvecka förra veckan då jag var tvungen att avliva min älskade katt mixi då hon plötsligt började morra och fräsa åt sotis, min andra katt, dom var båda kastrerade och dom har varit vänner sedan hon var 3månader, men nu bara slog det om och hon var skitsur på honom och han fick knappt äta! har sökt veterinären för att höra om hon har några uppgifter om vad som kan ha hänt mixi, men hon har ej ringt än.

• Marie-anne

mixi hade tumör, har nu två buskattungar, gizmo på bilden och lillprins! sotis e kvar han med! ska p begravning p onsdag!

Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"