Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova

"Finns det fler nattugglor?"

Okej, det var inomhus alltså?
    Hade fattat det som du suttit utomhus.. *dumma mig*

Vi har 15 minus och 1½ meter snö... Jag skulle behöva lite strand

• Anova
    Lellebror skrev 2011-02-10 02:57:18 följande:
    hua 1½m snö.
    sitter du uppe i norrland?

Det var en riktigt imponerande anläggning faktiskt.
    Tänk själv en anläggning som kan få 6kvinnor att vara nästan knäpptysta i 1½h ;)
    Klagade ju inte direkt på sällskapet ;)
    Japp.. bor i norrland. Snö är en av nackdelarna att bo här (och en av fördelarna om man åker t.ex. skidor).

Det ser jäkligt mysigt ut. Lite ljusterapi såhär på vintern är inte fel.. men ni i söder lär inte ha lika mörkt som vi.. fast det går ju mot ljusare tider
  • Anova
    Mimmlas skrev 2011-02-10 02:55:27 följande:
    Haha ja det skulle ju vara väldigt trevligt men det är svårt att få folk att ställa upp på sånt gratis :P
    Jo, men det är sällan någon som vill, speciellt inte kl 03:00 en onsdagsnatt
  • Anova
    Mimmlas skrev 2011-02-10 03:13:29 följande:
    Jag bor ute på en ö i sthlms skärgård :P
    Det vill jag också... Fast det är väl rätt så jobbigt på vintern? (har vänner som bor på Rindö)
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-02-10 03:11:28 följande:
    ok jag har släkt uppe i kalix så har spenderat en del tid däruppe ;)
    Nu har ju det mesta av snön försvunnit härnere så nu är det bara grått o trist
    Kalix ligger lite längre norr ut än vad jag bor.

Jag är uppvuxen i Stockholm och saknar inte de gråtrista vintrarna utan snö som vi hade på 90-talet och framåt. (80-talet var okej, då var det iaf snö).
  • Anova

Fuck.. Min skrivare vill inte, eller så är det min dator som inte vill.. jag får i alla fall inte ut något papper.. :-/
    Jag sitter ju och betalar lite räkningar såhär på nattkröken (i brist på annat), och jag ville gärna ha ut något kvitto.. *morr*

• Anova
    Mimmlas skrev 2011-02-10 03:28:58 följande:
    Mja det skulle nog vara jobbigt om jag hade jobbat :P
    Men nu målar jag mest och umgås med hunden :D
    Åh vilket underbart liv... Så vill jag ha det då jag blir pensionär..
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-02-10 03:33:29 följande:
    får du någon felmeddelande?
    Inget alls, varken på datorn eller på skrivaren.
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-02-10 03:28:32 följande:
    tyckte det var lika skönt varje gång jag fick en resa med lastbilen norrut så man fick se lite riktig natur ;)
    dock var det oftast bara till söråker utanför sundsvall, men en och annan avstickare till kiruna blev det ;)
    Du vet, det är mest granskog här uppe.. Skittråkigt.. Men mellan typ Härnösand och Övik är det jättefint, då åker man precis längst kusten.
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-02-10 03:37:49 följande:
    prova o stäng av skrivaren, så när du startar den så håller du in powerknappen tills den börjar en självrengöring
    Jag tror inte det har med själva skrivaren att göra, jag tror snarare det har något med nätverket.
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"