-
neeej missade jag dig igen ;(OojespersmammaoO skrev 2011-02-10 20:33:39 följande:Nu ska jag ta mina sömnisar och lägga mig och försöka sova, trött som attans. Godnatt!!
-
Honey im home
-
god kväll nattugglor
-
jag är faktiskt oxå bara inne en snabbis, kan ju inte bryta ett beroende ;)Anova skrev 2011-02-11 02:36:20 följande:Hej hej, tittar in en snabbis innan jag ska sova.
-
mm har suttit här och kikat men inte hittat något kul att diskutera
sen ropade en kompis från texas på mig som jag inte pratat med på länge så jag blev sittande med henne i 2h :)
-
hehe
ja det känner jag igen :)
jag spelade ju online för ett år sedan och lärde ju känna folk över hela vårat klot.
Flera av dom har jag på min FB och ibland så ploppar det upp någon man inte pratat med på länge.
Tar en stund att tjöta ikapp då. :)
-
yayy me so happyMimmlas skrev 2011-02-11 03:00:25 följande:Galningen är tillbakamm tänk va gott man skulle sova om inte internet fanns,Anova skrev 2011-02-11 03:01:37 följande:
det är klart, då måste man ju prata.
Ibland så längtar jag tillbaka till den tid då internet inte fanns , och tv slutade med sina sändningar innan 24. Då hade man ingen anledning att vara uppe, då kunde man iaf få en hyfsat normal dygnsrytm (även om jag läste böcker halva nätterna).
Men va många roliga människor man inte skulle möta -
det kan jag förstå att han görMimmlas skrev 2011-02-11 03:05:31 följande:Fast bara en stund, killen drar i mig :P
jag ska snart lämna internet för några timmars sömn oxå -
var bara tvungen att kasta in ett snabbt blogginlägg innan sängen oxå ;)
godnatt mina internetvänner ;)
hoppas ni får sova
-
Mimmlas skrev 2011-02-11 03:10:28 följande:Haha nej han är en liten vildig ^^