Inlägg från: OojespersmammaoO |Visa alla inlägg
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:02:18 följande:
    Du ser :D det skulle vara riktigt roligt om den lille ville titta ut i februari men det tror jag knappast.. både jag och min sambo är nämligen födda då så det skulle ju bli lite praktiskt med familjen samlad ;)
    Precis! Håller tummarna för att bebis vill komma lite tidigare. Första barnet??
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:05:33 följande:
    varannan vecka e bra ;)
    speciellt i 6års åldern

dom kan tjöta hål i huvudet på en döv i den åldern ;)
    ja...men jag är vanvid att ha honom jämt så jag saknar honom så otroligt mycket. Han är ju så go!! Hihi
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-02-04 02:05:52 följande:
    Jag är inte sömnlös, det här är min normala dygnsrytm. Försöker dessutom göra så att jag sover i morgon bitti så jag orkar jobba i morgon kväll/natt. (i värsta fall jobbar jag 18:30-04:00 i morgon kväll/natt). Då behöver man vara ritkigt utvilad.
    jag kan förstå det, jag jobbar ju inte så gör inget om  jag är lite trött dagen efter, fast oftast blir jag snarare manisk av att sova så här lite..haha
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:09:34 följande:
    Yes första barnet och nervöst som tusan är det! Tror det är därför jag inte riktigt kan sova.. så mycket att tänka på även om min sambo anser att det mesta är klart ;) men man är ju hypokondriker och allt möjligt.. puuh! Minsta lilla jag känner av nu får mej ju att tro att bebisen är på väg haha! Jag har haft en väldigt lugn graviditet dock med svår foglossning, det är först nu jag börjat fått mensliknande smärtor i nedre nedre delen av magen i princip hela tiden.. ibland mer och ibland mindre ont.. sammandragningar ska väl inte göra ont på det viset? Är ju så mycket som måste få plats i detta lilla huvud hihi
    Jag hade mycket sammandragningar och det gjorde ont alltså..sen vet jag ju inte hur ont du har..men var inte rädd för att kontakta din BM eller förlossningen om du är orolig. Kram
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:17:54 följande:
    hehe första nätterna jag skulle ha lillan i min lägenhet så satte jag upp en webcamera som riktades mot hennes säng, så kunde mamman gå ut på nätet och se så att hopn sov gott ;)
    Hihi..smart!!
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-02-04 02:25:05 följande:
    Det låter ju mindre bra, manisk och så..
    Själv blir jag rätt så produktiv vid den här tiden. Har svarat på en del mail och fixat lite med en hemsida. Det gäller ju att utnyttja dygnets alla timmar
    Ja jag vet..ska snart sätta igång och storstäda och tvätta...haha.
    Men visst ska man utnyttja så många timmar om dygnet som möjligt. Glad
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:26:00 följande:
    Hur kändes dom för dej? Jag har ju inte tänkt så mycket på hur det kan kännas m.m eftersom jag aldrig känt nånting.. det är som sagt först nu som jag haft lite ont. Pratade med min BM på förra besöket men hon gled in på snacket om ligamenten.. men det känns inte riktigt så. Det gör ju ont även om jag ligger å tar det lugnt, molnande värk som kommer och går. Beskrev det så för henne oxå och visade även vart det gjorde ont.
    Molande värk i nedre delen av magen och ryggen. Jättejobbigt. Fick oxå svaret att det var ligamenten i magen som töjdes för att bebis växer så mycket sista tiden..men jag trodde inte riktigt på det. Förvärkar snarare.
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"