Inlägg från: Lellebror |Visa alla inlägg
  • Lellebror

"Finns det fler nattugglor?"

Anova skrev 2011-02-04 02:25:05 följande:
    Det låter ju mindre bra, manisk och så..
    Själv blir jag rätt så produktiv vid den här tiden. Har svarat på en del mail och fixat lite med en hemsida. Det gäller ju att utnyttja dygnets alla timmar
    haha jag impulsköpte en domän häromnatten, fixade en snabb hemsida o kastade upp ;)
    www.lellebror.se
  • Lellebror
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:27:43 följande:
    Hihi manisk blir jag med när jag är "övertrött" lite farligt å sitta vid en data då för man hittar gärna mycket sött på nätet osv.. men jag ger mej smisk på händerna för här ska inga pengar ryka haha!
    tur att jag har frysen och kylen full med mat,
    det var mina tobakspengar som gick åt att köpa domänen ;)
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 02:30:14 följande:
    Impulsköpa domäner.. det var något nytt..
    Men den var ju tjusig.. eller kan bli i alla fall... det var lite lite text just nu.

Själv kan jag inte visa nattens fina verk, eftersom jag bygger hemsida som inte släppts publikt än (jag pysslar med ett företags hemsida).
    ska fixa lite mer med den när jag skaffat webhotell oxå, fast det får jag impulsköpan nästa månad ;)
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 02:34:14 följande:

Blir det inte dyrt med sådana impulsköp?
    domän 150kr/år
    wehotell 15kr/månad ca ;)

fast sker det för ofta så kan det ju kosta en slant
  • Lellebror

ho ho ;) välkommen till klubben

• Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 02:41:56 följande:
    I sig var det ju bara småpengar.. men som sagt, blir det för ofta.....

Själv låter jag andra köpa saker åt mig, sen får jag leka loss.på nätterna Och dessutom får jag betalt för att leka ibland
    sweet ;)
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:42:12 följande:
    Inte så farligt dyrt ändå ju..har ju ingen koll men trodde det var myclet dyrare.
    det är överkommligt ;)

är ju den enda i sverigen med Lellebror i namnet så då ville jag regga den ;)
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 02:43:13 följande:
    Det är lyx.. Själv bor jag i en lyhörd hyreslägenhet. Kan varken tvätta eller städa på nätterna utan att få en del bitska kommenterar från grannar.
    bor oxå i lägenhet, 1plans hörntomt, närmaste grannen är 65+ och har dålig hörsel.
    jag brukar be om ursäkt att jag har spelat musik på nätterna men hon har aldrig hört något.
    och då är hon den typen av granne som gnäller över dammkorn på golvet i tvättstugan
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:47:36 följande:
    Välkommen! Här samlas vi nattugglor..*ler*
    fast jag är ingen uggla, ser mig mer som en halvdesperat singel hingst ;)
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 02:52:13 följande:
    Du låter lite halvfarlig
    hmm bara lite o bara halv Gråter
    vill ju tro att jag är en riktig basass guy, försöker ju t.o.m se farlig ut genom att ha skäggstubb
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"