Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova

"Finns det fler nattugglor?"

LitenMan skrev 2011-02-04 02:51:19 följande:
    fast jag är ingen uggla, ser mig mer som en halvdesperat singel hingst ;)
    Du låter lite halvfarlig
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:54:06 följande:
    hmm bara lite o bara halv Gråter
    vill ju tro att jag är en riktig basass guy, försöker ju t.o.m se farlig ut genom att ha skäggstubb
    Jag tror dig.. jag har sett bilderna på din hemsida   och nu vet jag ju både var du bor och hur gammal du är (jag trodde att du var yngre.. ta det som en komplemang)
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:55:28 följande:
    Åhh va gott..ge mig...hihi
    *bjuder*
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:56:44 följande:
    haha jag fick visa legg på bolaget i somras ;)
    då va jag stolt

Själv fick jag visa leg förra veckan då jag köpte cigg, jag är snart 33.. Jag får alltid visa leg på systemet, till och med när jag handlade med morsan och expediten vägrade låta mamma handla för än jag visade leg.. (det hände i januari i år). Då var det lite pinsamt både för mig och i synnerhet för expediten.
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:59:52 följande:
    Nej..det var helt kört...kommer somna gott ikväll förhoppningsvis Skrattande
    kommer du orka vara uppe till i kväll då?
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:02:12 följande:
    Men lite kul är det att få visa leg, se deras reaktion liksom
    jo det är lite kul, speciellt på de inköp som är 18 års gräns på..
  • Anova
    Eleonor b skrev 2011-02-04 03:05:46 följande:
    Nu är det ju fredag.. Får man ta fredagsölen då? :-P
    Självklart!! Det är enligt FLs regler att öl och andra alkoholhaltiga drycker får dirckas på fredagar och lördagar (såvida det inte är något firande, då kan (observera kan) det vara okej), så länge inga barn kommer till skada och man dricker rimligt.
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:04:30 följande:
    Jadå..jag behöver inte mycket sömn och har ingen ro i kroppen så det blir inga probs
    Du är som jag då.. Fast jag börjar ofta krokna vid fyratiden på morgonen (men så har jag inte sovit sedan i går morse). Du får skaffa dig ett nattjobb, precis som jag.. Då har man något att göra på nätterna.
  • Anova
    Eleonor b skrev 2011-02-04 03:10:32 följande:
    Anova: Jag har inga barn, ska bara dricka en öl. Så då är det lugnt, haha
    Då är det lugnt.. Drick du din öl och var glad.. Du kanske vill ja lite chips också *bjuder på chipsen som hittades i en var jag todde var en tom påse*
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"