"Finns det fler nattugglor?"
Sj?
Jag ska ner på stan tror jag.. Shoppa lite för att pigga upp mig lite.
Det är ju för tidigt för att vi ska nattuggla.. Snart ska jag äta kvällsmål och glo på Frasier. Sen beger jag mig ut i cyberspace för nattens runda.
Smyger in i tråden och önskar nattugglorna en trevlig helg! Hoppas ni haft en trevlig vecka och får en bra och lugn helg!
Själv har jag väl haft en rätt så lugn vecka, det enda var i går, då blev jag intervjuad av ortens lokala morgontidning och ser fram emot att få "15 minutes of fame" nästa vecka Helgen blir rätt så lugn, jobbar i morgon kväll... men förhoppningsvis bara till 02:00-02:30. Sen kommer jag och ugglar lite på FL..
Hallå!! Hur har du det?
Jo tack det är helt okej här.. Sitter här mitt i natten, dricker cola och lyssnar på suspekt musik
Det finns mycket underligt på spotify
Vad ska jag säga Lelle.. Lyssnar lite mer på Wing, jag har hittat min nya idol!
Jag älskar hennes Single ladies (put a ring on it). Låten passar ju inte ens hennes "ålderskategori".
Smart affärskvinna också.. Synd att man inte bor i Nya Zeeland
http://www.wingmusic.co.nz/specialoffer.html
Ja så kan man ju också göra... För internet klarar man sig ju inte utan...
Go natt Lelle! Nu ska jag lämna FL för TVn en stund innan jag somnar.. Kollar in en stund efter jobbet i morgon natt!! Ha det bäst!
Jupps! Här har det varit fest... Och du bara sov JM! Du missade massor!
Wtf.. Lelle är ju vaken!!
Kom hem tidigt i kväll. Väldigt skötsamma gäster som varken stökade ner särskilt (mindre för oss att städa) eller stannade kvar till sista låten..
Nu får jag väl sitta och uggla här själv.. ni verkar ju sova.. (lyckost er! )
Så trevligt! Var ska du åka?