Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova

"Finns det fler nattugglor?"

OojespersmammaoO skrev 2011-04-04 12:23:50 följande:
    Jag ska dammsuga och borsta hunden, sen 16:30 hämta grabben på dagis och vi ska ha myskväll och käka pizza. Kolla film och gosa!
    Sj?
    mysigt..
    Jag ska ner på stan tror jag.. Shoppa lite för att pigga upp mig lite.
  • Anova

Det är ju för tidigt för att vi ska nattuggla.. Snart ska jag äta kvällsmål och glo på Frasier. Sen beger jag mig ut i cyberspace för nattens runda.

• Anova

Smyger in i tråden och önskar nattugglorna en trevlig helg! Hoppas ni haft en trevlig vecka och får en bra och lugn helg!

Själv har jag väl haft en rätt så lugn vecka, det enda var i går, då blev jag intervjuad av ortens lokala morgontidning och ser fram emot att få "15 minutes of fame" nästa vecka Helgen blir rätt så lugn, jobbar i morgon kväll... men förhoppningsvis bara till 02:00-02:30. Sen kommer jag och ugglar lite på FL..

• Anova

Jo tack det är helt okej här.. Sitter här mitt i natten, dricker cola och lyssnar på suspekt musik

• Anova

Vad ska jag säga Lelle.. Lyssnar lite mer på Wing, jag har hittat min nya idol!

• Anova
    Lellebror skrev 2011-04-09 00:56:47 följande:
    du har lite att lyssna på.
    hon har släppt måååånga skivor
    Ja... Alla låtar är ju lika underbara också!!
  • Anova

Jag älskar hennes Single ladies (put a ring on it). Låten passar ju inte ens hennes "ålderskategori".

• Anova

Ja så kan man ju  också göra... För internet klarar man sig ju inte utan...

• Anova

Go natt Lelle! Nu ska jag lämna FL för TVn en stund innan jag somnar.. Kollar in en stund efter jobbet i morgon natt!! Ha det bäst!

• Anova

Jupps! Här har det varit fest... Och du bara sov JM! Du missade massor!

• Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-09 12:10:45 följande:
    Haha..jag vet! Och jag vet 1 som sover fortfarande...Lelle!!
    Det blev väl lite sent i natt för stackars Lelle.
    Själv gick jag upp någon gång strax innan 10, kom i säng rätt så sent vid sex ungefär.
    Tänkte gå ner på stan ett tag nu, det är ju så fint väder i norrland i dag.
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-09 12:21:47 följande:
    Ja det gjorde nog det..hehe.
    han skulle vara hos mig mellan 13-14 och han har nog inte ens gått upp än och har 9 mil att åka..
    Vi har riktigt vårväder här, sol och varmt. Dock har grabben feber så det får bli till att vara inne.
    Ha det fint på stan!
    Kram
    Ja, han lär ju inte komma i tid om han inte har gått upp än..
    Stackars lillkillen som har feber, hoppas det inte är något allvarligt.

Tack, ska egentligen bara ner på apoteket och på Clas Ohlson och köpa lite "målargrejer", men vad jag vet så blir det alltid något mer då man ändå är  i farten.

Vi hörs! Kram!
  • Anova

Kom hem tidigt i kväll. Väldigt skötsamma gäster som varken stökade ner särskilt (mindre för oss att städa) eller stannade kvar till sista låten..
    Nu får jag väl sitta och uggla här själv.. ni verkar ju sova.. (lyckost er! )

Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"