Inlägg från: OojespersmammaoO |Visa alla inlägg
  • OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Heffa skrev 2011-03-10 02:37:38 följande:
    Jag hoppar in... =) Ofrivilligt vaken, sitter på jobbet.
    Välkommen till tråden! Glad
  • OojespersmammaoO
    Lellebror skrev 2011-03-10 02:44:16 följande:
    kunde inte somna, myrkrypningar i kroppen, sen saknade jag min flickvän lite oxå
    Saknar dig oxå finaste! <3
  • OojespersmammaoO
    Heffa skrev 2011-03-10 02:52:39 följande:
    Tack.. :) Men du, sover du bara 4 timmar/ dygn? Hihi, jag är allltid trött och sover helst minst 12/dygn, du kan få några timmar om du vill.
    Faktiskt sovit bättre sen dom bytte sömnmedicin på mig. Men jag tar gärna några timmar..hihiGlad
  • OojespersmammaoO
    Lellebror skrev 2011-03-10 02:54:36 följande:
    hon sov bättre den veckan vi hade dygnet runt date i 4dagar sittandes i lastbil
    Innan vi blev ett par

Jag har haft sömnstörningar länge, men har faktiskt sovit bra i det sista, förutom inatt
    Sova brevid dig är ju underbart.. *ler*
  • OojespersmammaoO
    Lellebror skrev 2011-03-10 03:43:28 följande:
    göra ett nytt försök att sova snart kanske, hanna kommer vakna om 5h eller så, samt att telefonen kommer ringa i samma veva. men så är jag ju hungrig oxå
    När du går och lägger dig ska jag duscha och så...käka ett äpple och läsa din gamla blogg. *ler*
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-03-10 09:01:35 följande:
    Hej hej sömntutor!!
    Tänkte bara säga hej; HEJ!
    Nu åker jag på semester i 1½ vecka.. Ska bli så skönt med lite skidåkning och frisk fjälluft. (och jag är frisk ifrån magsjukan!! Hoppas era barn är friska nu också).

Ha det så gott!
    Kram // A
    Hejsan...inte sovit sen 00:30.
    Hoppas ni får en underbar semester.
    Jeppe är fortfarande sjuk men han är på bättringsvägen.

Ha det bäst!
    Kram
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-03-10 09:29:44 följande:
    Jobbigt att inte kunna sova. D Somande själv någon gång vid halvt tre och studsade upp pigg vid kvar över sex.
    Nu ska jag umgås med mina föräldrar och min syster i 10 dagar.. Alla är riktigta sömntutor, har plockat med mig massor av böcker för att fördriva tiden på nätterna (de lär inte vara uppe och hålla mig sällskap).

Bra att Jeppe börjar blir frisk, hoppas det inte är något allvarligt än en "vanlig influensa".
    Jeppe mår bättre men är ruskigt trött. Han har feber fortfarande.
    Hoppas du får det underbart!!
    Kram
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"