Inlägg från: Lellebror |Visa alla inlägg
  • Lellebror

"Finns det fler nattugglor?"

Anova skrev 2011-02-19 00:42:25 följande:
    Det låter ju jättebra. Vi hade inte så strukturerat varje vecka som ni verkar ha.
    Nu är det projektet avslutat och jag sitter och filar på ett nytt projekt för samma grupp människor.
    har gått där sedan 27september, och det var först för 2v sedan som vi fick struktur på schemat.
    Folk slutar och börjar hela tiden så det är svårt för dom att planera.

Ska snart vidare ut på annat då jag redan går på övertid där, man har egentligen bara 16veckor men jag fick lite förlängt

god natt nu somnar jag snart ;)
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-19 11:42:04 följande:
    Japp, jag har fått massa nya sömntabletter, en hel cocktail till natten så jag däckar numera av det. Både långtidsverkande, lugnande och insomningstabletter.
    morning sunshine :)
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-19 12:47:52 följande:
    Okej, själv förstår jag inte vitsen med sömntabletter.. Jag har ätit massor i mina dagar, men accepterar numera att jag sover mellan 3 och 5 timmar per natt.
    jag sover lugnare när jag tar mina sömntabletter.
    Somnar någon timme tidigare oxå
  • Lellebror

Det går ett tag för mig att klara mig på så lite sömn, men går jag för länge så blir det som att gå med konstant baksmälla. Nu sover jag 8h ungefär när jag tar mina piller.
    Har ju smärtproblematik i ryggen och värktabletterna är upppiggande

• Lellebror
    Anova skrev 2011-02-19 12:56:30 följande:
    du behöver alltså "normalt mycket" med sömn. Förstår smärtproblematiken, bor med en person med kroniska smärtor så jag vet vad det handlar om.
    Jag har själv klarat mig sedan säkert 15 år tillbaka på lite sömn utan problem (om jag är frisk).
    ja är jag frisk då klarar jag mig på mycket mindre sömn.
    När jag körde lastbil ( medans värken höll sig normal ) så sov jag mellan 3 o 5 timmar per natt.

men med värken så blir man så j***a trött i hela kroppen och då får man kompensera det med lite mer sömn
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-19 13:05:16 följande:
    Stackare som har ont...Rynkar på näsan
    Jag är van :)
    Sen ju bättre jag mår psykiskt ju mindre påverkar värken mig.
    Och nu mår jag riktigt bra :)
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-19 13:09:03 följande:
    Vad beror det på?? Flört
    ja undrar det ja
    kanske har kommit i kontakt med en trevlig singelmamma som jag ska på date med på onsdag
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"