Inlägg från: OojespersmammaoO |Visa alla inlägg
  • OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Anova skrev 2011-04-09 11:09:13 följande:
    Jupps! Här har det varit fest... Och du bara sov JM! Du missade massor!
    Haha..jag vet! Och jag vet 1 som sover fortfarande...Lelle!!
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-04-09 12:17:43 följande:
    Det blev väl lite sent i natt för stackars Lelle.
    Själv gick jag upp någon gång strax innan 10, kom i säng rätt så sent vid sex ungefär.
    Tänkte gå ner på stan ett tag nu, det är ju så fint väder i norrland i dag.
    Ja det gjorde nog det..hehe.
    han skulle vara hos mig mellan 13-14 och han har nog inte ens gått upp än och har 9 mil att åka..
    Vi har riktigt vårväder här, sol och varmt. Dock har grabben feber så det får bli till att vara inne.
    Ha det fint på stan!
    Kram
  • OojespersmammaoO
    Lellebror skrev 2011-04-09 12:29:30 följande:
    Audin e snabb! Ska baka lite kaffe medans jag tar en snabbdusch. Sen på med kläder packa o åka :)
    Hehe...duktig kille!! <3
  • OojespersmammaoO
    Lellebror skrev 2011-04-09 13:09:09 följande:
    om min planering kunde sköta sig som jag vill oxå så.
    har kommit till kaffet, men sen fastnade jag ju med en snygg tjej på msn.......
    hihi..tar det som en komplimang 
  • OojespersmammaoO
    Lellebror skrev 2011-04-09 13:20:40 följande:
    fast nu började hon prata om plättar o grejer, jag som inte ens hunnit äta frukost än ( eller jo en kopp kaffe räknas till frukost för mig )
    Jeppe käkade 20 plättar. Förvånad
    Märks att han e sjuk. Flört
  • OojespersmammaoO
    Lellebror skrev 2011-04-10 09:32:25 följande:
    välkommen till tråden.

Även om jag o TS inte längre riktigt kan klassas som nattugglor
    Så sant, vi sover ju ganska bra nu för tiden...hehe
  • OojespersmammaoO
    Marie-anne skrev 2012-02-17 00:55:36 följande:
    hej! jag e oxå oftas vaken, somnar typ vid 3!
    Hej och välkommen till tråden!
    Allt bra? 
  • OojespersmammaoO

Finfint här, nykär och allt...hehe. Sonen är lite hos sin pappa så jag är barnledig. Jag har faktiskt oxå badat och kollat på tv samt druckit massa kaffe och rökt...haha Kanske får skylla sig själv lite att man inte sover när man hinkar kaffe men annars fungerar inte jag. :-/

• OojespersmammaoO

Åhh..lider med dig...måste vara fruktansvärt. Jag sover inte mycket överhuvud taget. Pigg dygnet runt...haha
    Röka är inte bra..men det är min last tyvärr... 

• OojespersmammaoO

Låter inte som nån höjdare. Hade det oxå tungt runt jul då min morfar gick bort av helt onödig anledning. Han hade oxå kol så jag borde inte röka men klarar inte att lägga av...blir en för stor psykisk påfrestelse...rökte dock inte då jag var gravid.

• OojespersmammaoO
    Marie-anne skrev 2012-02-17 01:37:23 följande:
    usch då, menade ej att vara pekpinne, förlåt, du kanske kan ta det längre fram. jag har förlorat dom flesta i min släkt till cancern, mormor morfar farmor farfar, moster, min katt, och dessutom tog en jag älskade livet av sej i december förra året och min bästa arbetskamrat dog i februari,11, 80år gammal=(
    Förstod det *ler*
    Jag känner igen det här med att folk bara dör runt omkring en. Fruktansvärt. Min bästa kompis sen barndommen blev 2005 påkörd av en bil och hjärndöd...det är det värsta som hänt i mitt liv. Vi var såå tighta...dessutom var hon bara 21 år och det var jag som kom först till plats. Hon skulle vart min sons gudmor för dom hade ett speciellt band. Nu blev hon skyddsängel istället. En annan barndomskompis gjorde ett självmordsförsök i december 2010 och hoppade från 8:nde våning...nu sitter hon i rullstol..förlamad. Det händer så mycket hemskt.  
  • OojespersmammaoO
    nicke4653 skrev 2012-02-17 01:58:49 följande:
    Perfect. Fler vakna ser jag.
    Nicke här. Nattugglar oxå. :)
    Välkommen Nicke!
    Allt fint hos dig? 
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"