Inlägg från: OojespersmammaoO |Visa alla inlägg
  • OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:27:43 följande:
    Hihi manisk blir jag med när jag är "övertrött" lite farligt å sitta vid en data då för man hittar gärna mycket sött på nätet osv.. men jag ger mej smisk på händerna för här ska inga pengar ryka haha!
    Ja det är ju så, jag brukar dock använda tiden till att städa och tvätta om nätterna..haha
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:34:42 följande:
    Jamen precis, låter som hos mej ;D men förvärkar i sej är väl inget farligt? Det är väl inget som sätter fart på nåt? Utifrån vad jag läst om sammandragningar så låter det mer som att hela magen bara blir hård, och det upplever jag inte men det kan ju vara väldigt olika från person till person såklart :)
    Förvärkar är ju inte farliga, man kan ha det långt före det är dags att föda. Så oroa dig inte..
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-02-04 02:32:09 följande:
    Mina grannar brukar inte uppskatta storstädning mitt i nätterna. Men hade jag bott i typ villa så hade nätterna varit prefekta för just storstädningar.
    Jag bor i villa så det är ingen fara för mina grannar...Flört
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:38:41 följande:
    domän 150kr/år
    wehotell 15kr/månad ca ;)

fast sker det för ofta så kan det ju kosta en slant
    Inte så farligt dyrt ändå ju..har ju ingen koll men trodde det var myclet dyrare.
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:39:20 följande:
    Skönt då kan jag släppa den biten.. jag har en tendens att gärna "förstora" saker ;) Speciellt när man är i detta tillstånd pga för lite sömn..
    Jag förstår det. man blir ju lite känslig under graviditeten.
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-02-04 02:43:13 följande:
    Det är lyx.. Själv bor jag i en lyhörd hyreslägenhet. Kan varken tvätta eller städa på nätterna utan att få en del bitska kommenterar från grannar.
    Inget kul ju..tur du har datorn då Glad
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:44:52 följande:
    bor oxå i lägenhet, 1plans hörntomt, närmaste grannen är 65+ och har dålig hörsel.
    jag brukar be om ursäkt att jag har spelat musik på nätterna men hon har aldrig hört något.
    och då är hon den typen av granne som gnäller över dammkorn på golvet i tvättstugan
    haha..kommer ihåg när jag bodde i lägenhet..bad om ursäkt för att vi kolla på film på nätterna med hemmabiosystem men dom hade aldir ghört nåt, däremot trappstädningen var hon as noga med..*ler*
  • OojespersmammaoO
    Eleonor b skrev 2011-02-04 02:47:52 följande:
    Det är bra! Lite slutfört, men vet att jag inte kommer kunna somna innan kl 5!
    Och jag har redan sovit klart..ska fixa här hemma snart när jag ändå är vaken.
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"