LitenMan skrev 2011-02-04 04:06:09 följande:
min självkänsla har blivit bra. för 5år sedan så öppnade jag inte munnen om någon inte rakt av bad om min åsikt och knappt ens då. idag går det knappt få tyst på mig.
jag fokuserar fullständigt på min uppgift och är inte rädd för att prova nya saker.
Jag har provat det mesta från att laga mat på dagis till att köra lastbil på 60 ton
därmellan servar jag datorer eller snickrar, :)
fick hem en kross utan elsystem för ett tag sedan och fick sätta mig med en bunt kablar och fundera på hur det skulle sitta ihop, dagarna efter rev jag en båtmotor ;)
Skulle jag misslyckats med en uppgift för 5år sedan då hade det varit katastrof,
idag så jobbar jag tills uppgiften är löst :)
det finns inget som heter omöjligt i mina ögon.
Jag går i terapi för att försöka lägga om mitt tänkande, jag måste lära mig att inse mina begränsningar :)
eller rättare sagt för att lära mig min kroppss begränsningar.
Jag har faktiskt slutat som takläggare. det blev för tungt med att släpa på takpannor.
Jag har också gått i terapi och försökt hitta mina begränsningar.. men det har inte fungerat än så länge.. (det mesta i livet är så jäkla kul, varför avstå ifrån roliga saker.. så går ofta mina tankar).
Har alltid varit den där sociala tjejen som alla känner, tillbakadragen har jag nog aldrig varit. Det är väl min personlighet som gjort mig sjuk, jag är för farlig för mig själv helt enkelt