Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova

"Finns det fler nattugglor?"

OojespersmammaoO skrev 2011-02-05 13:38:23 följande:
    Nej med du får se det positivt!
    kanske ses inatt då.
    Kram
    Nu ska jag poppa in i duschen och dränka mig i kallvatten så att jag vaknar
    Ha det bra tills vi hörs!!

Kram
  • Anova

Hallå! Det blev som jag trodde, jag däckade i går kväll, nu är jag vaken och hyfsat pigg..

• Anova

Nu ser jag det, men du har samma bild.. Skulle nog inte reagerat om du inte berättat att du bytt namn..

• Anova

Själv försöker jag ha olika nick för olika forum.. Har haft en del stalkers som kartlaggt mig och då har det varit praktiskt att ha olika nick på olika forum.

• Anova

Kan man ta det på olika sätt? Jag tycker bara det är läskigt.

• Anova
    Lellebror skrev 2011-02-06 03:07:00 följande:
    olika grader av hårdhänt övertalning
    Okej, Jag är nog för snäll och gullig för att kunna ha någon hårdhänt övertalning..
    Vad har du pysslat med i kväll/natt då?
  • Anova
    Borttagen användare skrev 2011-02-06 03:04:38 följande:

Jag är en nattuggla.. Big time.

Hej hej! välkommen hit!
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-02-06 03:13:33 följande:
    jag är oxå snäll och gullig egentligen. men jag kan ryta ifrån om det behövs.
    sällan det går till handgemäng.
    min exfru såg mig t.ex. arg 2ggr på 12år ;) och det var enbart för att idioter utsatte mina barn för fara

har inte gjort så mycket ikväll faktiskt.
    tagit ett välbehövligt varmt bad och bara slappat. legat i soffan och kollat film och lyssnat på när min dotter snarkar o sparkar i väggen ;)

själv då?
    Jag är nog sådär dumsnäll (för snäll för mitt eget bästa). Jag var nog bättre på att ryta till då jag var yngre.

Själv jobbade jag ju i går kväll/natt, kom inte i säng för än vid 7 i morse, vaknade av grannar vid 11. Var på konsert i eftermiddags och kom hem och somnade i soffan.. Så min kväll spenderade jag i drömmarnas värld
    Nu är jag rätt så pigg.
    Såg du någon bra film?
  • Anova

Men 7 timmars sömn är väl ganska normalt för de flesta? (eller kanske inte). Hade inte ro och sova då jag kom hem i morse, sista timmarna på jobbet är så stressiga (står i garderob, och i går skulle 800 jackor (inkl. påsar, skor och väskor) ut så fort som möjligt, av 3 personer). När man kommer hem är man så speedad så det inte är klokt, då kan man inte sova.

Kvinnor kan vara bra till mycket. Fast själv blir jag pigg av "manssällskap".

Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"