Inlägg från: OojespersmammaoO |Visa alla inlägg
  • OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Anova skrev 2011-02-04 03:22:12 följande:
    Det har inte jag heller (inte inom något med datorer iaf), men jag har en ganska stor käft som på något sätt fixar saker att göra.. Har både jobbar som skribent, marknadsförare och hemsideskonstruktör, fast egentligen kan jag inget av detta (är till och med dyslektisk), men det behöver väl inte chefen veta
    Låter bra, fast jag e långtidssjukskriven så så det tar nog ett tag innan jag börjar jobba igen.
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 03:23:52 följande:
    Jag äter hela tiden.. finns ingen återvändo.. nätterna är för jäkliga! Jag har hamnat i en fas där jag kan ta mej ur sängen i zombie mode och äta sedan återvända till sängen.. hallelulja vad det kostar extra pengar ;D
    har du då gått upp mycket i vikt under graviditeten? Jag levde på gurka och morötter under grav...mådde så illa hela tiden..haha
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-02-04 03:27:57 följande:
    Okej, det kan ju vara ett sätt att komma igång.. Själv har jag varit långtidssjukskriven, är inte bra än, men får inte vara sjukskriven längre..
    Jag har vart sjukskriven sen 2002. Rynkar på näsan
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 03:32:45 följande:
    Jag uppe i +1kg just nu och har ätit normalt under hela graviditeten. Gick ner i början av nån anledning och sedan lite upp.. så ja sista jag kollade hos BM var det 1+ :)
    Då har du ju inte gått upp alls mycket, jag gick oxå ner i början av grav..men slutade på +11kilo efter 41+3
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 03:44:23 följande:
    kommer du hit och fortsätter sen då?
    lovar att bjuda på kaffe och frukost, kan även bistå med ordentlig hemlagad middag, bara 9mil från dig till mig ;)
    Jag har ju inget körkort så du får hämta mig..haha. kaffe och frukost låter fint.
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-02-04 03:46:10 följande:
    När du varit hos LitenMan är du välkommen hem till mig.. jag betalar resan till norrland!!
    Låter bra det, jag är ju städfreak så det passar utmärkt. *ler*
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 03:48:27 följande:
    tror väll inte jag släpper iväg en 27årig singeltjej hur fort som helst?
    haha...så jag får stanna ett tag? Middag oxå då?
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"