Inlägg från: OojespersmammaoO |Visa alla inlägg
  • OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hejdå på en stund!! Skrattande Och sov gott..ni som somnar innan jag är tillbaka. kram Kim

• OojespersmammaoO
    VeronicaErik skrev 2011-02-04 04:24:09 följande:
    Hoppar in här om det går bra =)

Fått värkar och kan inte sova. Spännande!
    Välkommen!
    dags för bebis? Första barnet?
  • OojespersmammaoO

Nystädat, renbäddat, nyduschad, cigg och kaffe och är ganska nöjd. Skrattande
    Verkar dock som att alla gått och lagt sig.
    Sov gott allihop, sj ska jag käka frukost om en stund.

• OojespersmammaoO
    BeniusPappa skrev 2011-02-04 11:34:45 följande:
    zzZZz =)
    haha...du sov ju inte vid den tiden...alltså när du skrev ditt inlägg men du kanske inte är en nattuggla som jag och ingen morgonmänniska heller kanske? Glad
    Läget bra annars?
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 12:12:05 följande:
    go morron go morron här fåglar sjunga glatt ;)
    God eftermiddag!! Allt bra idag?
  • OojespersmammaoO
    BeniusPappa skrev 2011-02-04 13:26:33 följande:
    Nej alla verkade sova så jag la till lite själv :)

Jag är en nattmänniska, kan ligga och kolla på allt möjligt skit för att jag inte kan somna.
    Jag sov inte, jag städade..haha. Jag har samma problem, funkar inte att sova. Usch och fy.
  • OojespersmammaoO

Åh....där påminde du mig om kaffe och så en cigg till det..sen är dagen räddad. Fortfarande inte sovit nåt ju..haha

• OojespersmammaoO
    John D skrev 2011-02-04 13:34:18 följande:
    Här är en nattuggla till!
    Precis som TS sover jag nästan aldrig mer än 3-4 timmar per natt, ibland inte alls, så det blir många långa timmar på nätterna att slå ihjäl. Ska definitivt kika in i tråden någon natt och se om det är  något drag här. :)
    Välkommen hit! Glad Vi håller igång lite på dagen oxå har jag märkt idag. Och inatt var det ett jäkla drag. haha! Tiden går ju så långsamt om nätterna oxå men jag slog ihjäl 4 timmar här inatt. *ler*
  • OojespersmammaoO
    BeniusPappa skrev 2011-02-04 13:37:43 följande:
    haha städade?! Wow du kan inte bara sova, du är pigg oxo! :D

Prova en kopp varm choklad, dom säger att det hjälper ;)
    Japp..nästan manisk. Spelar ingen roll om jag dricker te eller varm choklad eller vad som helst..sover ändå inte-...trots mängdet med sömntabletter. Surt som...men man får mycket gjort. vad gör du om nätterna då??
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"