Killar- Hur vill ni att tjejer ska vara rakade?
"Rakad bikinilinje och hår kvar på blygdläpparna." Vad fult det här skulle vara.
"Rakad bikinilinje och hår kvar på blygdläpparna." Vad fult det här skulle vara.
En fråga- skulle ni säga till er tjej att justera könshåret? Eller ja, be henne att kanske fundera på att ändra det lite till något ni tycker är sexigt?
Jag har det som jag har det eftersom jag gillar det, och ingen har bett mig att ändra det.
Min kille slickar mig iofs aldrig, så då kan det kanske kvitta för honom. Han rakar sig inte själv, och det tycker jag är fint. Han får dock massor av oralsex av mig.
Drar man sig för att säga något? Man borde väl kanske hinta lite iallafall om man ogillar det, eller? Det har jag själv gjort tidigare i andra förhållanden. Sagt: visst, raka dig du om du vill, men inte för min skull. Jag gillar hår.
Visst spelar det roll vad ens partner tycker, min fru bryr sig inte om hur det ser utt bara det inte sticker ut utanför trosorna, jag tycker hon är grymt snygg och sexig rakad, eftersom det inte spelar ngn roll för henne och jag njuter av det så rakar hon sig.
Ibland får jag raka henne vilket är ett helt fantastiskt förspel, rekommenderas!