Inlägg från: Anonym (Vuxen man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vuxen man)

Killar- Hur vill ni att tjejer ska vara rakade?

1Anonym2 skrev 2019-06-12 18:55:50 följande:

Jag har aldrig haft sex och jag är jätteorolig att killen tycker jag är äcklig! Och när jag ska bada är jag rädd för att mitt hår sticker ut från bikinikanten men jag kan inte raka där för jag får bara massa röda prickar och de kliar nästan direkt efter. Jag har aldrig vågat raka mer än bikinilinjen för att de kliar så mycket bara där. Jag vet inte hur jag ska göra! Tänk om min kille tycker jag är äcklig som inte rakar mig? Men jag klarar bara inte av klådan! Jag är så rädd för att folk tycker jag är äcklig och jag vet inte hur jag ska göra nu i sommar när jag ska bada nästan varje dag. Någon som kan hjälpa mig eller känner igen sig? Tycker ni killar (under 18 år) att de är äckligt om tjejen inte är rakad?

Jag tycker att det är mycket vuxnare, kvinnligare och sexigare med könshår! Konstigt samhälle vi lever i som får dig att känna så här! För min del så tycker jag att ett hårlöst kön ser lite barnsligt ut så jag föredrar lite hår på karamellen! Glad
  • Anonym (Vuxen man)
    Anonym (TYcker) skrev 2019-06-29 23:05:37 följande:
    Frågan var inte ställd till mig, men utan att använda något ord som pedofil säger jag bara att jag helt enkelt tycker det är snyggt och sexigt med tjejer som har hår mellan benen.
    Ja, jag tycker att ett hårlöst kön är barnsligt. Jag anklagar inte dem som gillar rakat för att vara pedofiler, men jag tycker att en kvinna med könshår är kvinnligare och sexigare än en utan.
  • Anonym (Vuxen man)
    Anonym (TYcker) skrev 2019-06-29 23:05:37 följande:
    Frågan var inte ställd till mig, men utan att använda något ord som pedofil säger jag bara att jag helt enkelt tycker det är snyggt och sexigt med tjejer som har hår mellan benen.
    Ja, jag tycker att ett hårlöst kön är barnsligt. Jag anklagar inte dem som gillar rakat för att vara pedofiler, men jag tycker att en kvinna med könshår är kvinnligare och sexigare än en utan.
  • Anonym (Vuxen man)
    Anonym (Rakat) skrev 2019-06-29 23:10:51 följande:
    Det har snarare varit norm sedan urminnes tider och är absolut fortfarande

Haha! Ditt "urminne" är kort! Fortfarande på 80-talet var det ovanligt med rakade kön. Det slog inte igenom på allvar förrän på 90-talet. Det var inte så vanligt förr av en väldigt enkel anledning: att man inte kunde raka sig där. Att komma åt med en rakkniv av den gamla modellen var förenat med stor fara för att skära sig allvarligt. Möjligheten kom först med rakhyveln, en 1900-talsuppfinning.

Ta och titta på lite porr från 70-talet. Du lär ha svårt att finna något rakat kön där!

• Anonym (Vuxen man)
    Tom Araya skrev 2019-06-30 00:11:51 följande:
    Du talar om västvärlden.

I andra delar av världen har vanan funnits mycket längre än så.
    Javisst, självklart talar jag om västvärlden. Senast jag kollade så var det här jag levde.

Med hänsyn till rent tekniska skäl så har definitivt inte varit möjligt att raka könshåret sedan "urminnes tider", det är rätt lätt att inse. Men man har säkert ansat det på olika sätt. Oftast har ju mörkhåriga kraftigare hårbeväxning än ljushåriga. Jag läste för ett tag sedan att i Mellanöstern så har man länge rakat sig eller klippt ner könshåret av den anledningen att det är för varmt med en rejäl buske, och det kan jag förstå. De svenska kvinnor som jag har haft sex med som har varit blonda har haft väldigt blygsam hårväxt trots att de aldrig rakar sig. Att raka bikinilinjen har varit en ickefråga för deras del utom nån som hade lite större utbredning.

När man tittar på nutida porr så är definitivt rakat som är normen, Men ett land sticker ut med rejäla buskar och det är Japan. Där verkar det vara väldigt ovanligt med rakade kön.
Svar på tråden Killar- Hur vill ni att tjejer ska vara rakade?