Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Hej alla fina härliga starka kvinnor!
Jag är 41 år och har en son på fem år.
För ca två veckor sedan var jag i Danmark på Copenhagen Fertility Center på Lygvej och inseminerade med anonym donator.
Allt har gått hur smidigt som helst med dem och det är lätt att få kontakt och svar på mail.
Bilen liksom styrde sig automatiskt och jag hamnade rätt direkt, utan vara sig gps eller google maps.
Helt enkelt genom att bara fråga massa trevliga danskar på vägen!
Att köra över bron gick hur smidigt som helst. Man kan tom skicka in kvittona i efterhand på broavgiften för att få mellenskillnaden tillbaka om man skaffar en s.k Brobizz..
Själva inseminationen gick väldigt sanbbt, max två minuter! Det hela var mkt odramatiskt. Vill man ha massa mys och lull lull skall man nog välja en annan klinik....eller checka in på hotell och mysa efteråt.
Jag fick med mig en räkning på 2300 dkr att betala via nätet. Hur smidigt som hellst!
Efteråt firade jag och lillprinsen med världens dyraste caffe latte och blåbärscheescake!
Så nu väntar jag med spänning på att testa på torsdag!!!
Kände mig oerhört öm och svullen i brösten redan dagen efter. Molande mensvärk, hungrig trött och förhoppningsvis ett nidationshugg i magen.
Har tyvärr fått mörka brunröda blödningar för ca två dagar sedan...beräknar att få mens nu på fredag så det skall bli SÅÅÅ spännande att se.
Hoppas hoppas hoppas!!
Fungerar det inte denna gång är jag beredd på ytterligare några försök under hösten!
Lycka till alla som vill detta!