• Dreamarmalin

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Hej! 

Vilken underbar tråd... jag är i startgroparna, börjat titta på kliniker och funderar när...
    Men en sak är säkert.. Jag vill skaffa barn!
    Nu är det bara skolan som skall bli klar och få ett jobb.

Men känns bra att hitta människor man kan prata och fråga saker om (eller det hoppas jag?) hehe... 

//Malin 

• Dreamarmalin
    Carrella skrev 2011-10-13 10:58:49 följande:
    Halloj alla goda o glada =) Önskar Nyfiken4 varmt välkommen till denna tråd! 

Sorry här kommer ett väldigt ego inlägg:

Idag är det en vecka sen jag var i väg...och jag måste säga att jag önskar att jag inte led av PMS besvär sen innan för de är verkligen lika med grav symtom Obestämd jag har ömmande bröst, men det brukar jag ha innan mens så inriktar mig på att mensen kommer och att det inte tog sig denna gång. Och jag känner mig så ogravid som man bara kan göra men det kanske är normalt, jag vet inte...Suck, vad jag vill att det ska vara torsdag om en vecka! Antingen så att mensen kommer eller så att jag får gravtesta för det här ovetandet gör mig galen!!  Nån som också haft/PMS hur sjutton märker man skillnad?? Jag nojar som vanligt, jag vet...Glad
    Tack...=)! 
  • Dreamarmalin
    Fröken Smilla skrev 2011-10-16 18:44:52 följande:
    Ja fast nu kom mensen, så nu är ingenting möjligt längre. Dag 33, förra cykeln var 26 dagar. Mycket märkligt. Ska prova rosenrot.
     *kramar*
  • Dreamarmalin

Hej tjejer..=)

Så härligt att få massa info här..
    vill inte alls vänta (gå klart skolan, spara pengar) vill göra det nu direkt...=P

När man skall iväg så vill de att man skall vara undersökt...vad är det dem vill att man ska kolla upp? 
    Jag gjorde test för hepatit hiv och sånt för något år sedan...kan man få papper på sådant av barnmorskan..?

Hoppas att det blir plus för alla som varit iväg nu...spännande..=) 

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!