Pianja skrev 2011-12-07 23:56:26 följande:
Miss Smilla: Nej, några garantier finns aldrig. Här handlar det verkligen inte om rättvisa. Och tur är väl det kanske. ;) Om nu inte undret sker denna gången så blir det efter nyår för mig med. Ingen klinik som har öppet i julhelgen, gissar jag...
gullanborg: Spännande med privat donator. Jag frågar massor, du svarar naturligtvis bara på det du är bekväm med. Hur kommer det sig att du valde den vägen? Var hittade du karln?! ;) Vill han ha ekonomisk ersättning?
Hur försäkrar han sig mot att du "anger" honom till FK? Vilka kriterier gick du på när du valde donator?
Månblomma: Lycka till! Hoppas verkligen att du får något fint till jul. :) Första veckan tycker jag är okej. Då vet jag liksom att jag inte kan göra något. Andra veckan är desto längre. Inte för att jag egentligen kan göra något då heller, men då vill jag ju veta!
ingen fara alls pianja

Jag har en vän som tipsade mig om en sida med privata donatorer. Så signade mig där och fick nog minst 10 st mail första dagen. Valde den som bodde närmast mig då de flesta bodde långt ifrån mig. Behöver ju ha en som kan komma realtivt snabbt när det är dax

hehe. nej han vill inte ha nån ekonomisk ersättning till börja med men behöver han komma flera gånger när det börjar bli så fall så vill han har reseersättning men det är förstårligt. jag har inga uppgifter att ge fk mera än att han är en anonym donator. vet inget om han då han inte berättat mycket mera än att jag fick lite bakgrundsfakta varför han gör detta och hur länge han hållt på och sånt.
Jag vill ha en donator som endast vill vara donator och inte ha umgänge med barnet. Han vill inte ha detta heller och han verkar rätt klar med detta.