• Vivann

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Lycka till Carrebarre

• Vivann

Vad roligt med listan. Hoppas att jag också kan skriva upp mig där snart Jag ska till Köpenhamn i början av november och denna gång ska jag åka dit cykeldag 12 för att göra ett vul och få en ägglossningsspruta som jag ska ta här hemma sen. Har någon av er andra tagit en ägglossningsspruta ?

• Vivann

Med min dotter som är 1 år var jag på 7 inseminationer sen gjorde jag en dubbel och då tog det direkt. Därför tycker de att jag ska prova med sprutan för då vet man exakt när ägglossningen är.

• Vivann

Månblomma: Vad roligt. Hoppas att allt går vägen denna gången. Jag ska också åka v 44 el v 45

• Vivann

Jag gjorde 7 försök innan det sen lyckades. De 7 första försöken inseminerades jag 24-30 timmar efter positivt test. Den sista gången gjorde jag en dubbel alltså en efter 24 timmar och en efter 48 timmar. Det var då det tog så jag tror nog att man ska prova olika tider. Lycka till alla

• Vivann

Miss Smilla och Carrebarre : Hur har det gått för er? Håller tummarna för er. Själv ska jag över på fredag för ett vul och få en ägglossningsspruta sen blir det förhoppningsvis insemination på måndag.

• Vivann

Miss Smilla: jag tycker att det är bra med dubbel insemination. Det var när jag gjorde det som jag blev gravid med min dotter. Lycka till

• Vivann

Var i Köpenhamn idag och gjorde ett vul. Ikväll ska jag ta en ägglossningsspruta sen blir det Köpenhamn på onsdag morgon. Hoppas så att det lyckas på första försöket.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!