• moimama

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Jag har bestämt mig!

Jag tänker inte vänta på Mister Right längre, jag tänker bli gravid på egen hand med hjälp av insemination i Danmark. Jag har efter att ha tittat länge på olika kliniker valt Storkkliniken i Danmark och det känns jättebra. Beslutet att äntligen göra det jag vill känns till hundra procent rätt och det känns jättespännande.
    Är du i samma situation..? Det vore roligt att följas åt, stötta, hurra på, peppa och dela erfarenheter på vägen.

Nästa vecka har jag mitt journalsamtal, därmed börjar resan.

Hjärta

• Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
  • Biet
    az81 skrev 2017-06-09 05:26:04 följande:

Och där kom mensen...........

suck!

Vad tråkigt att det inte ville sig för dig.

Hur många försök har du gjort i Dk?

Det blir dyrt i längden, inga funderingar på att finna en donator här i Sverige för heminsemination?
  • az81
    Biet skrev 2017-06-09 07:14:35 följande:
    Vad tråkigt att det inte ville sig för dig.
    Hur många försök har du gjort i Dk?
    Det blir dyrt i längden, inga funderingar på att finna en donator här i Sverige för heminsemination?
    Har bara gjort ett försök ännu så länge i Danmark. Heminsemination är inte aktuellt för min del.
  • Biet
    az81 skrev 2017-06-09 12:03:32 följande:

Har bara gjort ett försök ännu så länge i Danmark. Heminsemination är inte aktuellt för min del.

Oki, får hoppas att det tar sig på nästa försök. För jag antar du inte ger upp efter första.

Får man vara nyfiken och fråga varför heminsemination är uteslutet för dig?
  • az81

Var i går i Danmark för mitt andra försök att bli gravid genom insemination. Fick denna gång akupunktur. Så nu är det bara att vänta och hoppas.

• HoppasPåEnTill
    az81 skrev 2017-06-24 06:14:43 följande:

Var i går i Danmark för mitt andra försök att bli gravid genom insemination. Fick denna gång akupunktur. Så nu är det bara att vänta och hoppas.

Då håller vi tummarna! Jag väntar på ÄL men tror att min donator eller jag är bortresta när det blir så risken är att jag missar denna cykeln helt.
  • az81
    HoppasPåEnTill skrev 2017-06-24 14:41:39 följande:
    Då håller vi tummarna! Jag väntar på ÄL men tror att min donator eller jag är bortresta när det blir så risken är att jag missar denna cykeln helt.
    Håller tummarna för att du inte missar försök i denna cykel.

• az81
    HoppasPåEnTill skrev 2017-06-26 14:44:24 följande:
    Tyvärr så blir det nog en månad utan försök. smile4.gif
    Vad tråkigt.

Håller tummarna för dig nästa månad i stället.
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!