• krammm

En fråga till er med 4 barn eller 4:e påväg

Jag har en liten konstig fråga till alla er som har 4 barn eller etter ert 4:e påväg. Kände ni redan efter 3:an att ni ville ha en till ? Eller känner man alltid så efter att man fått barn ? Hur blev det efter 4:e barnet ? Ekonomiskt? tid till alla, utan att dom känner sig som en i mängden ? Hur mycket egen tid har ni som mamma/pappa? Hur är relationen mellan barnen ? Hur många år är det mellan era barn ? Oj vad massa frågor jag hade ? Men jag börjar tro att jag e konstig....Har nu fått 3 barn på strax under 4 år och det är ju ganska jobbigt att hinna med allt och den yngsta är 10 veckor, men jag känner ändå att jag vill ha en till! Dock tvekar jag lite inför beslutetet men tanken finns där. Hur var det för er ? Vill ha massor av svar !

• Svar på tråden En fråga till er med 4 barn eller 4:e påväg
  • Marnet

Mina barn e 11,9 o 3 ( bonusbarn oxå på 13 o 11 ). Jag har inte direkt kännt att jag velat ha fler, men sen har tanken funnits där o smugit sig på lixom =)

Nu väntar jag mitt 4 e iallafall o de e lika spännande som alltid =)

Ekonomiskt tror jag inte e nån fara vi har kvar en massa saker o bägge jobbar o så.

Nu har ju jag ganska stort hopp mellan mina där så de kanske underlättar men man får ta sig tid o de som e toppen när man har många syskon e ju att man nästan alltid har nån som kan hjälpa eller som vill leka!

Relationen mellan barnen e väl som syskon över lag antar jag, ibland bästa vänner o försvarar varandra i vårt o torrt o ibland som hund o katt =)

• morochmer

Har du hamnat fel eller pratar du om placerade barn?

• krammm

Placerade barn ? Ja då hamnade jag lite fel, hur ändrar msn det ?

• morochmer
    krammm skrev 2011-03-31 19:50:13 följande:
    Placerade barn ? Ja då hamnade jag lite fel, hur ändrar msn det ?
    be en moderator flytta råden.
Svar på tråden En fråga till er med 4 barn eller 4:e påväg