Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Hej !
Är inne och kikar emellanåt , vart går ni någonstans och gör eran IVF ? Har ni gjort flera försök?
Själv gjorde vi våran på Sahlgrenska och fick ett plus
MVH Elin
Hej !
Är inne och kikar emellanåt , vart går ni någonstans och gör eran IVF ? Har ni gjort flera försök?
Själv gjorde vi våran på Sahlgrenska och fick ett plus
MVH Elin
Vickan I & Kelsson: Jag har PCO så mina ägg blir inte tillräckligt mogna så dom släpper , sen tror dom att kanske äggledarna kan vara dåliga . Så därför blev de IVF . Är dock sjukt lycklig över att vi fick hjälp och de verkar ha fungerat
Japp , vi startade en utredning på gyn och där sa dom att oddsen var väldigt små , sen ändrade dom till i princip helt uteslutet. Men vi provade att göra en stimulering på gyn först som misslyckades och sen gjorde vi en till men då blev de hur många ägg som helst så då fick vi en akut tid på sahlgrenska eftersom de ändå var vårat nästa steg så då gjorde dom en ivf. Så det är först nu när man sitter och tänker tillbaka som jag förstår vad som har hänt. Vi va på gyn i hemstaden på måndagen fick akuttid på sahlgrenska på tisdagen plockade ut äggen på torsdagen och satte in de på lördagen och sen blev det ett plus
Jis : Fin mage :)
Dealiy : jag håller tummar
Gravida
Strössel - BF 21/10
Vickan I - BF 25/10 (induktion 10/10)
Karmosin - BF 4/11
Aurora79 - BF 14/11
elintang - BF 24/11
Lillstintis - veBF 3/12
Sputnik - BF 7/12
Kelsson - BF 8/12
Eileen1-BF 16/12
Jis - 10/12
Kasa- BF 16/12
Tredjemaj - BF 21/1 2012
cattm - BF 5/3 2012
Najje - BF april 2012
Enya - BF maj 2012
dealiyBF maj 2012
nn81 - BF mars/april 2012
Bebisar här
Speck -BF 20/8 2011 Loke född 20/8
Lägger in mig här på listan med :)
Speck - grattis till Loke ! Hoppas det gått bra!
Vart får man tag i alla gratissaker ? är det bara att gå in och hämta?