Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kelsson: jag hoppa bara det är (ursäkt stavning) ligamenten det drar i och inget annat.
Kelsson: jag hoppa bara det är (ursäkt stavning) ligamenten det drar i och inget annat.
Jis: hoppas det går bra för dig. Kram kram!
VILKEN LYCKA!!!!!!! Vi har just sett bebis sprattla i min mage =D Så fantastiskt underbart. Jag kunde inte vara lyckligare!!!!
ja nog kom det en liten tår men jag skratta nog mer för jag var så lycklig. Min sambo grät nog mer första gången vi såg bebisen. Nä med det var helt underbart, skulle kunna ligga där hur länge som helst och titta =)
Härligt Jis!! Stort grattis till dig med =) Ja det är skönt att dom vill ha koll på oss. Vilken toppen dag detta blev. Ska snart ut och fira detta med en fika med min bästa vän som är i v9 =D Haha underbart!
Spets. Stort grattis till dig. Vist är det underbart att se den lilla =) Kram på dig!
Jag tror mina tarmar börjar spöka med mig. Vill inte bli förstoppad men jag dricker mycke vatten och äter fiberik mat så jag hoppas det ska komma igång. Idag har jag haft sådan magknip nu på kvällen, satte mig på toa och efter det släppte de lite. Någon mer som har problem eller tips??
Hej alla.
Vi har diskuterat namn sedan den dagen vi börja prata om barn och vi är inte överens om något pojknamn. Tjej namn har min sambo redan bestämt att det blir en Elsa här med :p Efter min underbara faster. Blir det en kille vill jag att han ska heta: Dylan, Marley eller zeppelin. men det går inte min sambo med på! Ni har verkligen fina namn förslag alla. Det är svårt med namn.
Härlig mage Speck =) Tänk vad tiden går fort, snart är erat mirakel här =)