Stackare strössel som mår så illa!
Mysigt att du känner något redan anderska. Jag tror jag börjat känna något men det är väldigt diffust.
Apropå bristning så kommer jag säkert få min beskärda del av det liksom av kilon. Just nu har jag bara acne, inte alls kul!
Speck- vi har ju sett dina gravidbilder och du ser inte alls tjock ut. Möjligen är du tjockare (rimligen) än innan men det är det ju värt för bebbe! Så fantastiskt att den snart kommer. Ska bli spännande att höra mer om förlossningen, namnval etc
Karmosin - bra att du frågar BM om andra orsaker till trötthet.
Jis- mysigt med hjärtslag.
Ego - Har precis fått veta att flera i vår bekantskapskrets väntar barn precis innan eller efter oss. Många får andra barnet och de fick sitt första efter att vi hade börjat försöka. Ett par berättade på sitt bröllop förra våren att de ville ha barn i februari 2012 och japp, så blir det. Blev helt nedstämd när jag inser att de flesta jag känner kan bestämma det här med barn precis som de vill. Tycker också det känns jobbigt att jag hade kunnat vara där själv, att få mitt andra barn nästa år, istället för att fortfarande vara livrädd för att det inte blir något och att vår första bebis inte ska leva nästa vecka på RUL. Förstår inte varför jag känner att det är jobbigt nu när jag faktiskt är gravid själv. Någon annan som känner igen sig eller har något idé om varför jag reagerar så här?