Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: Har oxå hört att Nan är bättre, du kan be bvc ge dig en lapp på magknipsmassage, står precis hur man ska göra och med bilder tar knappt 5 minuter att göra.

• strössel
    Vickan l: Vad fin din kille är så himla söt, och vad roligt att höra hur det går för dig. Jag fick Althera utskrivet häromdagen och betalade 120 kr för 6 burkar, så himla skönt och så mycket billigare. Här en är en till som kämpar med amningen men idag ammade jag i 20 minuter så det tar sig igen, så jag ger inte upp än får så dåligt samvete när jag tänker på att jag kanske ska sluta amma. Men som du skrev det tjänar inget till att stressa och bråka när det inte vill sig. Kram till dig och dina fina små barn {#emotions_dlg.flower}
  • strössel

massadillan: Grattis nu får du njuta av att veta att allt är bra där inne kram Flört

Jis: Så hemskt och orättvist , försök att träffa henne en sista gång det hade hon nog gillat kram !

Aurora: Sån sötnos Glad

Skriver dåligt men är inne och läser, lider av sömnbrist och har fått sån huvudvärk och illamående och har fått såna kramper i magen. Vet inte om det beror på snittet, eller att jag slutade med mjölkprodukter då kramperna kommer när jag äter. Men min man försöker ta Liam på natten så jag har en chans att komma ifatt mig gällande sömnen.

Min Liam ungefär 2,5 månad !

• strössel

Söte: Jag mådde illa hela min graviditet , trodde det skulle försvinna runt v 12 men hade fel Glad Hoppas ditt försvinner snart, annars får du tänka att det är ett tecken på att allt är toppen där inne det sa alltid min bm till mig !

EGO: Testade att ta en äl sticka igår fick inget utslag, men tanke på att jag fick mens i dec. Trodde att det skulle vara mindre stressigt när man hade barn och ville försöka igen. Men det är samma stress som när man försökte få första barnet, känns jobbigt.

• strössel

Jis: Vi vill ha tätt emellan med tanke på min ålder.

Vickan l: Vi ska försöka själva och sen om det inte funkar göra ivf igen, men då får vi betala och då tar vi nog Cvl i Uppsala.

Viksan: Ja även att man sagt att man inte ska tänka på det, så gör man det iallafall. Det ligger liksom i bakhuvudet och maler fast man inte vill tänka på det, utan hoppas man lyckas ändå utan att hålla koll på äl osv. Anledningen till att vi försöker själva är att vi har lyckats bli gravida på vanligt sätt.

• strössel

Kelsson: Det skulle vara jättekul att lyckas utan ivf den här gången, men chansen känns liten. Men vi kör och så får vi se hur det går. Men vi är så lyckliga över Liam ifall det inte skulle gå, kommer ta ett tag innan vi får ihop pengar till att köpa fler försök. Har förbrukat mina två gratis försök.

Jis: Jag är 32 år Glad

Karmosin: Jag vill så gärna ha två barn ett syskon till Liam, och för hans skull så han får en kompis. Vi har inga småbarn i släkten, lite tråkigt.

• strössel

Kelsson: Ja då blir dom förbrukade Glad mitt sista jag har i frysen kostar 7000 kr tror jag. Visst har man tid men av erfarenhet så vet man att tiden springer iväg väldigt snabbt Flört

• strössel

Speck: Det går bra med planerna vi ska bjuda på smörgåstårta och dricka och sen kaffe och  3 vånings doptårta som jag har beställt och designat själv, med vit botten med blåa prickar och längst upp vita doptofflor med blåa snören/band andra våningen tärningar med hans namn på och längst ner 3 pingu figurer och i ska vi ha hallonmousse och vit choklad.Av mamma och min syster  har vi önskat oss dop presenter i tenn, vill han ska få nån sån iallafall som minne sen vet jag inte vad han får av dom andra.

Ska du duka på nåt speciellt sätt ? Jag ska bara ha ljusblå pappersduk och vita tallrikar och ljusblå servetter, sen hoppas jag det finns ljuslyktor i lokalen som man kan tända.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011