Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Najje: Tror inte att du kan fixa bättre present än det !

Jis: Grattis till v30!

• Kelsson1

Vickan: tänkte att det kanske är säkrast att höra imorgon när de flesta är tillbaka vid datorn efter helgen om datum och tid

• Kelsson1

Börjar väl dagen med gnäll : Har ont i nacke o skuldra på vänster sida, har väl sovit konstigt (det lilla jag sovit igen). Så trött o ont idag Obestämd

• Kelsson1

Vickan: Tack . Orkar inte ens tänka på att boka tid eller ta mig iväg på massage. Vill bara hem o lägga mig i soffan .
    Hur stor väska hade du tänkt ta med dig? Om man ska ha med sig ombyte till mannen också o tofflor o annat tjafs så känns det att det skulle behövas en kabinväska åtminstone?

• Kelsson1

Lillstintis: Är bara såååå trött så kan inte ens föreställa mig att jag skulle orka ta mig iväg på massage även om det skulle vara skönt.

• Kelsson1

Vickan: Hade kanske tänkt ta med bärbara datorn också så kanske inte dum idé att ha med sig kabinväska...

• Kelsson1

kasa: Tror jag väntar ett tag, är ju första dagen jag har ont, kan ju gå över av sig själv.

Så vad säger ni andra Stockholmare?
    V40, blir torsdag bäst? Eller någon som föredrar någon annan dag? Vilken tid? Kring 16.30 eller senare?

• Kelsson1

Cattm: Skönt att höra att allt ändå bra med dig (förutom tröttheten). Du är välkommen tillbaka när du har tid och ork! Sköt om dig!

• Kelsson1
    Var precis med om något väldigt obehagligt. Satt på min plats (på jobbet) i samtal. Får plötsligt ont i huvudet och mår konstigt (kan inte förklara det bättre). Magen känns udda också o när jag rörde vid den var det obehagligt. Gjorde inte ont men som lite stickande känsla i magen vid beröring. Lutade mig bakåt en stund och då verkade det gå över. Allt annat normalt nu förutom huvudvärken som inte gett med sig...
    Någon annan som varit med om något liknande?
  • Kelsson1

kasa: Tack! Har haft lite SD men aldrig att det har varit obehagligt att ta på magen tidigare. Har försökt läsa lite om havandeskapsförgiftning men det vanliga där är ju att symptomen kommer över flera dagar. Funderar faktiskt på att åka hem, huvudvärken har fortfarande inte gett med sig...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011