Inlägg från: anderska |Visa alla inlägg
  • anderska

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Hej tjejer. Har varit off ett tag. Har varken haft ork ell tid känns det som. Hoppas ni alla mår bra med era magar =)  Har inte orkat lösa ikapp de senaste dagarna. Här går tiden varken fort eller sakta den bara går liksom. Är i v13 och jag känner mig helt "vanlig" en mycket konstig känsla. Innan har jag kännt mig svullen och gravid men nu känner jag mig liksom som mig själv eller hur man ska säga. Har dock blivit väldigt täppt i näsan de senaste dagarna men jag överlever de ;)

Väldigt fina ringar ni som lagt in bilder =D 

• anderska

Jag är bara i v 13 och jag tänker mycke på förlossningen redan. hur jag önskar att den ska bli och vilken smärtlindring jag vill ha, att jag hoppas kunna få föda den naturliga vägen och inte kejsarsnitt. Men misstänker att detta är helt normalt att fundera på redan nu.

Kelsson: Stort grattis till v 21. Iblan undrar jag vart tiden tar vägen :P

Speck: Mycket bra lista. Inte för att jag behöver packa någon BB väska en än men en mycket bra lista!!

Strössel: Jätte fin mage, längtar själv tills det börjar synas =)      

• anderska

Idag går vi in i v14. Jag förstår verkligen varför det kallas för spökveckor, känner mig precis som vanligt!!
    Hoppas ni andra mår toppen. Kram på er!! 

• anderska

I eftermiddags fick jag akut ont i magen. typ som magknip (vet inte om det var det). Började må riktigt illa så fick åka hem och lägga mig. Blev en tur på toa också, vet inte om jag kan ha varit lite förstoppad. Trodde det var kört för lilla magen men efter två timmars sömn känns allt som vanligt. Någon som upplevt liknande??

• anderska

Tack tredjemaj. Nu mår jag bara illa. Tror jag får sjuka mig från jobbet imorgon vare sig jag vill ell inte.

• anderska
    bjurre skrev 2011-07-26 01:00:26 följande:
    Hej alla IVF:are!

Här kommer en till.

Vi försökte 2ggr och nu andra gången verkar det ha gått riktigt bra.

Fick veta V.9 (nu V,12) att jag och min sambo väntar trillingar! Total Lycka! Cool

Grattis och välkommen i tråden. Häftigt med trillingar. Jag har alltid drömt om att få få trillingar men den drömmen har jag gett upp :p Kram
  • anderska

God morgon alla. Ja det blev en sjukdag hemma från jobbet idag. Mår betydligt bättre idag. Gårkvällen var rena pesten fy för att må så illa (tänkte på dig KELSSON, vilket helvete du måste ha med ditt illa mående, ja ni andra också) usch ja, men lyckades somna och nu känns det bättre =) Har en dag imorgon på jobbet innan semester men har funderat på om det också ska få bli en vilo dag. Men vi får se. Nu har jag 5veckor kvar till mitt RUL, känns hur länge som helst men två veckor går åt till semester uppe i dalarna så tiden ska nog kunna gå hoppas jag. Är också grymt shopping sugen men har inte fått någon mage än så jag behöver inte några mamma kläder än och bebis kläder kommer jag inte inhandla för ens efter RUL, men fy vad sugen man blir när man ser alla söta bebis kläder =)

• anderska

Spets: Känner inte du heller något. Jag blir helt galen på att må helt "normalt". Undrar när "spök" tiden är över?!!

• anderska

en liten fråga: När började eran bebismage synas??

• anderska

Här är min mage v13+1. Vet inte om det är en bebismage ell min vanliga tjockismage, då jag är "rund & go" enligt min sambo :p Men har absolut fått mer bristningar på höfterna.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011