Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kelsson: hmmm. Kanske inte var så luktfritt. Min man kom in i rummet och frågade om jag har ont i magen ...
Kelsson: hmmm. Kanske inte var så luktfritt. Min man kom in i rummet och frågade om jag har ont i magen ...
Najje : är det sant !! Det var bland det värsta jag hört. På bröllopsnatten? Var det en gäst ?
Stackars din kompis. Vilken mardröm.
Najje: fy fan... Varför gifte han sig? Vilket fegt kräk.
Det är för sorgligt. Hoppas din vän kommer på fötterna snabbt.
Underbart Enya. Stor grattis. Vilken vecka är du i ? Kram
Enya: 8 +3 i dag. Var just på ett extra ultraljud. Lill var nu 20, 5 mm.
Har oxå fått tid för moderkaksprov. Det grämer jag mig massor för. Det blir 13 oktober. Visst var det härligt att se lilla hjärtat picka :)
Enya: nej vi gör inte KUB. Vi gjorde det sist och för oss var det helt fel och missvissande. Vi fick hög risk på en kromosomavikelse och jättelåg på en annan. Vi moderkaksprovet så visade den tvärtom så vi kommer aldrig göra om KUB testet även om jag önskar att det gick att lita på. Finns ju en liten missfallsrisk med moderkaksprovet. Men det måste bara går bra.
Hur ska ni göra ?
Kram
Kelsson: jag mår bra. Lite trött och lite illamående men inget som är jättejobbigt
Hur mår du? Sover du?
Godkväll alla rara tjejer !
Ni skriver så mycket. Trevlig kväll läsning :)
Hade min systerdotter här i natt och i dag hittade vi 40-50 lösa i hennes huvud. Äckligt. Så nu har jag sanerat.
I dag har mina bruna flytningar satt igång igen. Jag vet ju att allt e bra. Men det är så jäkla jobbigt att vara orolig. Önskar det fanns en förklaring..