• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Luella: låter som en mardröm, att du fixade det. Vad var det för jobb? Verkade det roligt? Får jag fråga vad du betalar för Itrim, är sugen, måste gå ner 11 kilo känner jag (minst), känns just nu låååångt borta :/

• Jis

Najje. gud vilken fin mage.
    Ang träningskort så frös jag mitt SATS kort först men sen så sa jag upp det, inspg att jag inte skulle ha pengarna att lägga på ett träningskort just nu. Jag betalade 560 kr/mån för mitt kort. Tänkte dra igång det efter sommaren igen.

Luella, W bajsar varannan dag, det slår aldrig fel :) Vet flera bebisar som bajsar flera ggr om dagen. Säkert som det ska. 

• Jis

Massadillan, jag tycker att det funkar fint att dra vagnen i snö, det är klart mkt jobbigare men det funkar. Jag ser det som ett extra träningspass för mig med :)
    Jag har en Brio go med små hjul framtill (dom är låsbara så det är lättare när det är snö tex) men stora baktill.

Annars kanske detta kan vara nått :)

• Jis

En fråga, har ni åkt bil en längre sträcka med era bebisar? Vi ska åka till Skåne på fredag, tänkte bad man ska tänka på. Jag vet att dom inte ska sitta i babyskyddet mer än typ 2-3 timmar åt gången...men ska man tänka på nått annat?

Idag har vi gjort stan jag å W, har ätit lunch med mormor och träffat en kompis och hans 1-åring. W sov hela tiden förutom en sväng då han ville äta och sen somnade han igen. han verkar gilla att bli omkring skuffad på Sthlms värdelöst skottade gator. Jag tycker själv att det är jobbigt men bra att han gillar det. Det blev en tre timmars promenad idag, känns i benen.
    Nu ligger han och sover, helt utmattad efter att ha badat med pappa och sen ätit. Lilla hjärte-grynet.

• Jis

Vi gjorde det alla säger att man inte ska, vi åkte till IKEA i veckan å köpte en ny soffa. Var så trött på den andra, nersutten och bara blä!! spiller W i denna så får det vara så.

• Jis

Vickan, det är bra att drömma...å sen kanske få igenom det man vill Det gäller att vara smart  å verkligen lägga fram det på rätt sätt. Du vet, den kvinnliga listen :) Du kommer klara det galant! 

• Jis

Vi har från början dela på nätterna, vi båda somnar om snabbt. Det är ju fördelen m att ge flaska, att båda kan ge. Kel, du kan inte pumpa så din man kan ge Jennie flaskan på natten så du får lite avkastning? Inatt vaknade W 03.30 och sen kl 07, skönt!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011