Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck : låter toppen:) när Jag arbetares
    Ett tag på bb så va rådet sitta i bra ställning att de ej ska va obekvämt kikla eller "nyp" i tårna :) menar naturligtvis försiktigt :)

Lindis : åh va bra!!! Då fick du se hjärtat??:) skönt de går åt rätt håll

Vickan : grattis på din dag !!!
    Jis: ok! Vad mysigt :) får du massa o
    Se fram emot:)

Drömt i natt att jag fått en tös igen. Men vad längre . Drömde att
    Jag gick o vagga henne pussa på henne min familj i vänner kom o hälsa på mm. En lång dröm o helt underbart !

• skatten12

Sålänge de är vita flytningar går det ju ann :) men när det kom
    Med färg i dog jag. Som
    Tur är de över! O knappt vart nått :)
    Lindis vad skönt !!! Håller tummarna !!

Jag själv går in i v 7 idag :)

• skatten12

Sålänge de är som de ska därinne ;)

Hur har ni de med humör i början??
    Jagr sur trött o ledsen mkt nu o maken håller. På att bli tokig på
    Mej . Han förstår inte . Han fattat lixom
    Inte att jag är oroad o påverkad . Dessutom
    Har jag slutat röka för ett par veckor sen . De påverkar säkert mitt humör
    Med ! Men är man en hormon bomb hela tiden ....

• skatten12

Blödde lite färskt blod igår kväll! Försvann efter bara fem tio min. Va inte ens gammalt blod kvar om jag kände med fingret. Prata med kk direkt men en fruktansvärt tyken bm som jobba natten... Usch ! Bad mig komma iaf idag kl 11:00. Är idag 6+1 hoppas dem kan se nått då?!?

Tårarna rinner :(

• skatten12
    Speck skrev 2011-09-11 08:48:05 följande:
    Godmorgon töser!

Dealiy: Det är nog ingen fara! *håller tummarna* lycka till hos gyn idag.

Ego: Svärmor har åkt hem nu, trots att det var skönt att ha ngn som handlade, städa o laga mat så är det mer skönt att det nu bara är jag och min familj - make och son! 
    Är jättetrött o önskade mig en sovmorgon till 9-10 idag, men Loke tyckte 4 var enn mer lagom tid att vakna. Hungrig - magknip - bajsa - blöjbyte - kräkas - prutta - hungrig.... Gäsp. Varje dag är det så att han inte sover bra efter kl 4, såå tröttsamt. Men vi har justerat oss efter det och går numera o lägger oss 21 varje kväll, annars orkar man inte.."Det blir bättre" är vad jag går o intalar mig själv när jag är som tröttast Glad
    Tack ! Hoppas du har rätt !! :)
  • skatten12
    elintang skrev 2011-09-11 09:08:39 följande:
    Dealiy : jag håller tummar
    Tack vännen ! =) tiden står still.. bara klockan kan gå, men sen ska dem se hjärtat också för ja ska va lugn!!
  • skatten12
    Lindis1974 skrev 2011-09-11 09:21:03 följande:
    Dealiy: det är säkert ingen fara och tänk på att det fortfarande är tidigt. Ser dem inget hjärta nu är det inte konstigt med det. Om allt annat ser ur att vara i sin ordning kan du andas ut lite grann. Förra gången jag var gravid syntes inte hjärtat i 6+3 men i 7+2 syntes det tydligt.
    Ok. Så då tror du är för tidigt då? har lixom ingen sådär värk. Är bara rädd för MA mf eller utomkved. allt på en gång. Jag känner att mitt pyske orkar fan inte en gång till.. åh så bli så illa behandlad av denna barnmorska! tvi! Gråter
  • skatten12

Foster 4 mm och hjärtat slog ;)
    Åh Min bebis !!!

Läk trodde ej vi skulle se nått men de gjorde vi :)

• skatten12
    Lindis1974 skrev 2011-09-11 11:20:56 följande:
    Härligt Dealiy :) skönt !
    Vad trassligt det ska vara med dessa blödningar. Kan vi bara få slippa dem nu !
    Jag blöder lite fortfarande. Brunt vattnigt
    Vill bara att det ska sluta nu.
    Kram till dig
    Här inget alls, men läkaren sa också att de inte va nån pågående blödning, bara lite lite gammalt kvar !
    ÅH vad lycklig jag är nuHjärta
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011