Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Hoppar in lite snabbt och säger hej! Lite trött pga noll sömn med vild bebis i magen och 4 ½-åring bredvid mig med hårda fötter Är ledig imorgon så då hinner man säkert vila upp sig.
Var lite osäker på om jag hade skrivit det, men appropå träning så tyckte jag att gravidyoga var jättebra. Det blev som att jag förknippade andningsövningarna där med den lugna stämningen på yogan, vilket hjälpte bra när man satt hemma och hade de första pinvärkarna
Kasa: Har du alltså fog-bälte nu? Jag provade det förra graviditeten men det hjälpte inte. Nu testade sjukgymn det på mig och det gjorde bara ondare i ryggen och ner i benet - därför blev hon ganska säker på att jag har ngn form av diskbråck också. Här hjälper det bara att vila! Efter tre dagar i liggläge kan jag ta mig runt ganska bra nu
Vickan: Vad skönt att din kompis också är gravid, gissar att hon också gjorde ivf eftersom hon har kämpat så länge?
Jis: skönt med vattengympa! Jag ska också gå på vattenjympa i höst, fast hos sjukgymn
Strössel: stackars dig som kämpar på med ditt illamående o kräkningar. Här har illamåendet kommit tillbaka lite i och med att jag är lite trött och sliten just nu. Hoppas slippa kräkningar i a f.
Speck: Ja vi är också förväntansfulla här på din bebbe! Men ut kommer den - slit inte ut dig med att gå i trappor och färdknäppar När är BF - om en vecka va?