God afton!
Jag är så trött att ögonen går i kors men annars är allt bra. Vi har köpt en bil, eller rättare sagt, vi ska köpa den på tisdag. Så nu måste jag sälja min illa kvickt och jag är så trött att jag känner att jag verkligen inte orkar. Jag orkar inte formulera en annons, jag orkar inte lägga upp en annons med bilder och allt, jag orkar inte veta allt man måste veta för att sälja en bil och jag orkar inte med folk som ringer och ska provköra på min helga kvällstid efter jobbet. Steg ett får bli att ringa en bilhandlare imorgon och fråga vad han vill betala. Hoppas på massor av pengar och att jag inte behöver göra något alls utom att åka dit och lämna den så jag slipper Blocket. Det värsta av allt just nu är att jag ska upp i ottan och besiktiga min bil
Vi fick ett jättefint silvergrått lammsinn i present och det har vi använt 365 dagar om året från dag 1. Jag bara älskar det, värmer på vintern och svalkar på sommaren. På vintern har vi det under åkpåsen. Jag skulle inte drömma om att prioritera bort det för nästa bebis. Så barnen ska ha varsitt som sedan blir deras att bruka hur dom vill under uppväxt och när dom blir vuxna.
Min dotter kunde inte heller ha sånt med fot. Hennes fot smet ut och fastnade i byxan hela tiden. Vi använde mycket strumpbyxor på henne och dom satt bra om dom inte är för stora. Sen hade hon tights och leggings och flera Nova Star-jeans också som går att ha länge även under första året. Tips att köpa dem på Tradera.
Mot sängen, sov gott och hoppas att ni får en trevlig måndag!