Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
anderska: Prova koka havregrynsgröt och mot slutet av koktiden tillsätter du mjölk så det blir lite välling ,det ska skapa en hinna i magen som ska dämpa halsbränna.
anderska: Prova koka havregrynsgröt och mot slutet av koktiden tillsätter du mjölk så det blir lite välling ,det ska skapa en hinna i magen som ska dämpa halsbränna.
anderska: Vet hur det är. Jag knaprar på Losec och Novalucol som godis... Kanske inte Losec det tar jag bara en per dygn men Novalucol går åt storpack på två veckor...
Jis: Men vilken lättnad! Berättade för maken också o han blev helt vit i ansiktet o tyckte att du skulle in på kontroll för att vara helt säker!
STOR KRAM!
kasa: Vad sött av din son att inte vilja vara tjuv
Kasa: Du har gjort ett bra jobb när han redan har lärt sig det!
Jis: Härligt att höra!
Eileen: Skönt att du får börja på vattengympa. Håller tummarna att allt blir bra med dina händer efter förlossningen!
Enya: Helt underbart att man kan se så mycket så tidigt! Ni har en liten fighter därinne
Strössel: Hoppas att din shopping gjorde susen o bebis förstår att komma ut nu
carlan: Skönt att du fått rullstol nu, som du säger är det bara 9veckor kvar nu o det klarar du galant!
Karmosin: Jag har föräldrautbildning imorgon som jag verkligen ser framemot men det betyder också att jag måste då jobba till kl 19 imorgon... Kommer att vara totalt slut!
Strössel: Är verkligen imponerad över dig! Hela 5timmar? Jag orkade bara med 3timmar på mässan och titta på kläder orkade jag överhuvudtaget inte på mässan .
Jag får nog rycka upp mig lite o ta efter dig mer
Strössel: Han hade orkat, han gillar faktiskt att titta på saker till bebis Bara jag som inte ens orkade gå i närheten av kläder
Lindis: Hur är det med dig nu? Ska du ha MKP snart?