Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

anderska: Prova koka havregrynsgröt och mot slutet av koktiden tillsätter du mjölk så det blir lite välling ,det ska skapa en hinna i magen som ska dämpa halsbränna.

• Kelsson1

anderska: Vet hur det är. Jag knaprar på Losec och Novalucol som godis... Kanske inte Losec det tar jag bara en per dygn men Novalucol går åt storpack på två veckor...

• Kelsson1

Jis: Men vilken lättnad! Berättade för maken också o han blev helt vit i ansiktet o tyckte att du skulle in på kontroll för att vara helt säker!
    STOR KRAM!

• Kelsson1

Jis: Härligt att höra!

Eileen: Skönt att du får börja på vattengympa. Håller tummarna att allt blir bra med dina händer efter förlossningen!

• Kelsson1

Enya: Helt underbart att man kan se så mycket så tidigt! Ni har en liten fighter därinne

• Kelsson1

Strössel: Hoppas att din shopping gjorde susen o bebis förstår att komma ut nu

carlan: Skönt att du fått rullstol nu, som du säger är det bara 9veckor kvar nu o det klarar du galant!

Karmosin: Jag har föräldrautbildning imorgon som jag verkligen ser framemot men det betyder också att jag måste då jobba till kl 19 imorgon... Kommer att vara totalt slut!

• Kelsson1

Strössel: Är verkligen imponerad över dig! Hela 5timmar? Jag orkade bara med 3timmar på mässan och titta på kläder orkade jag överhuvudtaget inte på mässan .
    Jag får nog rycka upp mig lite o ta efter dig mer

• Kelsson1

Strössel: Han hade orkat, han gillar faktiskt att titta på saker till bebis Bara jag som inte ens orkade gå i närheten av kläder

Lindis: Hur är det med dig nu? Ska du ha MKP snart?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011