• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

grymt Luella. Du ser, det funkar även om man släpper loss lite

Ego: idag fyller min man år, jag var så trött imorse att jag somnade om och vaknade när han sa att frukosten var färdig å att W hade ätit å bytt blöja. Bra fru jag är :/ 

• Jis
    vinterbebis12 skrev 2012-03-01 10:48:19 följande:
    Jis- du har frikort första året som mamma. Dessutom fyller han ju år hela dan så det är ju inte försent :) vad ska han få?
    Han fick en prenumeration på en fototidning och sen en cashmere tröja från Massimo Dutti. Han blev så glad så :)
  • Jis

va roligt att ni pratar om ögonoperation, jag var på en första undersökning för det idag och jag är en kandidat. Så nu ska jag bara träffa en annan ögonläkare för att dubbelkolla lite saker..och sen får jag bestämma mig. Det är mycket pengar, men så är det. Jag har haft glasögon i hela mitt liv och börjar tröttna på det, jag gillar inte linser så det är inget alternativ det heller...

Om man opererar sig med en metod som heter Elsa så kostar det 27´000 för båda ögonen, kör man på Interlaser så kostar det 36´000 för båda ögonen. Elsa gör ont i upp till en vecka efter meddans den andra inte gör ont alls. Gör man op:en nu i mars så får man 5000 kr i rabatt .

• Jis

Åh va söt han är Aurora. Å Liam oxå såklart
    Walle har varit på restaurang ikväll, han sov igenom ett helt libanesisk meze-maraton. Vaknade i bilen hem. Snutt-plutt.
    Nu måste jag sova, hade en helvetisk natt inatt, W vaknade 02.30 och sen var han vaken en timme för att sova en timme å vakna å tycka att det var dags att gå upp. Kan säga att jag var inte pigg när jag gick å tränade kl 07 imorse... 

• Jis
    Aurora1979 skrev 2012-03-03 10:25:49 följande:
    MariaLiam: Vi har inte bågen över. Bra att Liam passar fint i den i alla fall. Vi ska kolla på lite alternativ nu iaf.

Bumbo rekomenderas av många andra. Någon som har en?
    Jag har fått låna en av en kompis, den är säkert bra, ett litet tag. det finns ju billiga på Blocket om inte annat. Ws sjukgymnast sa att den var bra. Den avlastar huvudet helt nämligen.

Ego: första dagen med Itrim = måltidsersättning. Hur ska jag klara 12 veckor med detta?
  • Jis

Najje: tar så gärna emot dom så. W är exemplarisk när det kommer till att hitta på saker, han sover gärna och är han vaken är han mest nyfiken. Toppen.
    Hänger med min brors tvillingar både igår och idag, det är så roligt att se hur dom leker med varandra. 

• Jis
    Najje79 skrev 2012-03-03 15:06:35 följande:
    Är hans tvillingar lika i sin personlighet? Jag ser så mycket fram emot att få lära känna mina små! Tror de kommer ha så mycket utbyte av varandra.
    Dom är väldigt olika, både till utseende och till personligheterna. Det är väldigt roligt att se.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011