Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel - ja de sade iofs att den kanske skulle kunna gå att få tag i utanför Sthlm, men det orkade jag inte starta process i. Slut hos Emmaljunga och i Sthlmsbutikerna, men fick ju det jag ville ändå egentligen, fast med en större liggkorg bara så nöjd. Classic chassi med lufthjul var det viktigaste för mig och ja snygg färg då . Men härligt att ni valt nu . Den är jättefin. Den som har lite vitt på svart chassi också va eller man kanske kan välja det?
EGO - Redan less på att vara sjukskriven. Tiden går ju verkligen iiiiiiinte fort då och då är det ändå långhelg nu så att jag har sällskap. Jaja får läsa trotsböcker på dagarna. Kan behövas. Vi hade en fight på 25 minuter med dramatårar över en ynka makaron som sonen absolut inte på några vilkor skulle plocka upp när han kastat den på golvet igår. Men tillslut så åkte den i soppåsen och allt var frid och fröjd igen. En makaron låter som en petitess kanske, men håller man inte på det så är det snart "vägrar jag och gråter tillräckligt länge så slipper jag" borsta tänderna, lägga mig, hålla handen över gatan...hahaha ja ni förstår. Pust.....och snart välkomna .