• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Åh, Carlan, vilken fin bild. Vilken vecka är du i? Jag fattad knappt när jag såg Flavio i 9+3, att det var han som låg där inne å sprattlade å hade sig..skumt det där, man borde ju fatta men det gick verkligen inte in

• Jis

Herregud Kelsson, det är ju värsta grejjen :)
    Appropå det där att köpa saker, vi köpte en liten body i USA samt ett litet gosedjur. jag köpte träningskläder till mig själv (haha, inser att det normala är att köpa kläder men jag använder träningskläder nästan mer... )
    jag kan tänka mig att suget att köpa mer kommer efter RUL tror jag, eller som för oss efter den stora organscanningen...

• Jis

Vickan, bra att jag lästa Cykelkortg isf citykorg  å hann tänka, men hur ska det gå till? Gravid hjärna.

Kolla in kvälls-magen, inte undra på att folk på jobb kollar på min mage, men jag säger inget..hahah..jag har bara tjockat på mig en del..Jag trodde inte att min mage skulle komma så tidigt med tanke på att jag är model större, men tji fick jag!

• Jis

Firefox är ju bäst! Blir galen på Explorer på jobb! Kelsson, det är så skönt att träna, försöker röra på mig minst 60 min om dagen! Älskar det. Har testat flera olika pass men just nu känns spinning (m pulsklocka) allra bäst. Jobbigt för dig att inte må bra, hoppas det vänder snart.

• Jis

Stort grattis Strössel. Gud va skönt att allt såg bra ut.
    Vickan, det kommer gå prima för dig med, det ver jag.

• Jis

Vickan, jag har ätit så mkt starka mediciner i början av min graviditet. Läkarna sa uttryckligen när jag bad dom att inte ge mig något som kunde skada fostret att vi väljer att klara mamman, jag var mao dödssjuk... Sen sa dom att det inte skulle vara någonfara med varken kortisonet och anithistaminet. men jag har en enorm gnagadne känsla i kroppen ändå..tänk om, vad gör vi då. Vi ska göra en scanning av alla organ i vecka 18 tror jag det blir...det känns som år och dagar dit.

• Jis

Speck, jag jobbar med personalfrågor och Kelsson har rätt. Ingen har rätt att inte ge dig den löneökningen du förtjänar pga av du är sjukskriven eller föräldrarledig. Det finns som sagt lagat om det. vet du vilken procent ni jobbar mot iår? vi hade tex 2% (skitår för oss statliga) och det hade jag som riktlinje. Mkt lättare att ha nått sånt att gå efter så man verkligen vet att man åtmindstånde får det man ska så att säga...

Kelsson, grattis, åh va roligt! Jag har KUB på måndag, är helt enkelt livrädd, är så glad att det är kl 8 iaf så jag slipper våndas hela dagen.
    En annan fråga, flytningar, heelloo, är det bara jag som fått det eller är det som det ska?

• Jis

Åh, var på bröllop igår, så fint å mina gravidhormoner gjorde sig påminda = jag stor grät i kyrkan när dom spelade Peter Gabriel Book of love.
    Det var en rolig fest och det gick så bra att inte dricka :) Jag har berättat för en del att vi är gravida vilket vi pratade mkt om vilket var roligt.

Nu är jag mest nervös inför KUB-testet imorgon, magen drar lixom ihop sig i kramper...fy!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011