Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis, jag ska till sicilien och där är det som varmast när vi ska dit. Vi bokade dem biljetterna innan jag blev gravid och tog så klart biljetter som billigast.
Jis, jag ska till sicilien och där är det som varmast när vi ska dit. Vi bokade dem biljetterna innan jag blev gravid och tog så klart biljetter som billigast.
Dilemma. Har ringt runt till en massa utbildat folk men får inga vettiga svar. Någon som vet om den inhemska glassen i italien är pastoriserad? Och vet någon vad för fisk man ska undvika där nere utom haj och svärdfisk?
Ringde infektion på akademiska idag och dem rekomenderade att inte vaccinera sig för hepatit A och B för att det inte finns tillräckligt med forskning på det. Funderar starkt att råda henne. Hur skulle ni göra? Finns ju stor risk att jag kanske kommer behöva dropp om jag har otur.
Vilken fin bild Aurora!!!
Kul med bilder, jag kan också dela med mig, vecka 24+4.
Speck: GRATTIS!!! Jag har inte varit aktiv i tråden och helt missat att du blivit mamma. Han är ju ur söt.
Massor med grattis till dig och din man.
Aurora: Hoppas FK är snäll både mot dig och mig. Jag har blivit sjukskriven på 100% igen... Jag har förstås legat inne på sjukhus så det borde inte vara något problem.