Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Mariza, jag var så nojjig i början, men när jag väl hade sett hjärtat slå så släppte det lite. Det är svårt att förstå att det är nått där inne :)
Mariza, jag var så nojjig i början, men när jag väl hade sett hjärtat slå så släppte det lite. Det är svårt att förstå att det är nått där inne :)
Jordgubbe: ett tips, vi köpte ett andningslarm innan W föddes, det har varit så bra. Jag har koll på att han andas hela tiden. Det har räddat mig många nätter. Nu ska vi ta bort det har vi bestämt, han fyller 6 månader om 2 veckor. Det känns läskigt men samtidigt känns det som att det är dags.
Skatten: jag har kunnat slappna av och sovit gott i vetskapen att Ws larm larmar om han inte andas.
Jag håller med Kel Söte, herregud, du är en rikt champion, kämpar på med allt. Du är GRYM. Glöm aldrig det tjejen!!
Tänkte bara puffa lite för mina vimplar jag syr.
jochw.wordpress.com/2012/05/30/vimplar-3/
Jo men ändå Söte, det är inte många som har din kraft. Hur gärna man än vill ha barn och hur stor önskan än är så finns det ju en gräns vad man orkar.
Åh så spännande med inskrivning Knytet, nu är det på riktigt ;)
Gud va fina killarna är. Jag dööör. Åh, sötnosar!
Knytet, åh så fina ni var. Ert bröllop påminner mkt om vårt, oxå en stor båt och vigsel av kaptenen samt på västkusten. :)
Stor kram på er alla finigar.
Här är en till