Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Nu har vi varit på KUB ul, vi fick 2:6913 mao låg risk. Det som drog upp det lite var min diabetes! Sååå skönt att dey gick bra. Flavio var sprallig å viftade på armar å ben å var 6.6 cm lång!
Nu har vi varit på KUB ul, vi fick 2:6913 mao låg risk. Det som drog upp det lite var min diabetes! Sååå skönt att dey gick bra. Flavio var sprallig å viftade på armar å ben å var 6.6 cm lång!
Sorry, ska ju vara 1:6913
Kasa, jag kör samma träning som dig i vanliga fall. jag har fått tänka om lite, så jag kör mkt spinning med pulsklocka så att jag inte sticler iväg i puls. Sen har jag kört BodyCombat å det gick bra förutom de höga sparkarna.
Ska testa Piloxing i nästa vecka tror jag. jag älskar den träningsformen och den borde funka tänker jag. Man får ju bara tänka lite å inte ta i som satan
Kasa; jag är likadan, ett bra pass ska jag knappt ta mig ut ur salen. Jag har fått tänka om nu kan jag säga. Jag har köpt en pulsklocka (du sätter ett "bälte" med en sändare under bysten som mäter dina hjärtslag och den skickar signaler till en klocka du har på dig så du har koll på hur du ligger). Det finns vissa spinningpass som har med pulsklocka som visas på den storskärm.
jag har kört en del på Crosstrainer, det känns skonsamt precis som Kel skriver. jag kombinerar det med styrka för rygg, axlar och armar. Känns bra.
Sorepuls kommer jag inte kör av fler anledningar, läskigt att kunna trilla på bräda känner jag + alla hopp,...
Tänker på dig Kelsson!! Det kommer gå kalas!
Grattis Kelsson.
Kelsson, får jag bara fråga hur gammal du är, samt vilket avstånd som mättes upp på KUB, jag funderar på vad det är som gör att vi hammnar så långt ifrån varandra.
Ah, I see. jag funderade nämligen hur mkt min diabetes spelade in, uppenbarligen en hel del eftersom jag är 4 år yngre än dig. Jag ska sluta nojja mig, jag fick ett bra resultat men ändå..
jag fick samma med mitt test, insåg sen att jag inte låtit det ligga lika länge som testet innan du kanb sluta oroa dig.
vet ingen BM dessvärre, vet att bla Kelsson går på den BM som ligger i samma lokal som FC.
Åh så skönt, långhelg på underbara Tjörn. Ska göra nada (förutom att mysa, sola, gå promenader och njuta). Jag har fått sån växtvärk igen... Har glömt bort hur mkt det spänner å drar.