Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Anderska : grattis grattis :)
Måste sätta mej vid datan sä jag kan se bilder :) allra helst om de kommit upp bebis mage :)
Min började dyka upp i v 17.
Jis: Hur är det med benet?? såg inte så trevligt ut på bilderna. Hoppas du är ok!
Hejsan. Idag har jag blivit bortskämd av min sambo kan man väl säga. Igår firade vi tre års dag och jag fick en gigantiskt stor blommbukett =) Idag meddelar han mig att den 10 september ska vi åka utomlands en vecka och ta hand om varandra. Ja helt underbart MEN... jag som då är gravid börja tänka är det farligt att flyga? jag är då i v 20. Vart ska man åka, turkiet cypern?? ja frågorna är många.
Är det någon som har förslag på vart man kan åka, något bra hotell??
Hej flickor. Då var resan bokad och det blir turkiet nästa lördag. Hoppas flyget kommer gå bra, är faktiskt lite nervös för att det ska kännas obehagligt imagen. Någon som flugit, känns de konstigt?? Vet ni vad som gäller vid solning, ska man lägga en handduk på magen för att skydda bebis från sol eller behöver jag inte täcka magen alls? Hoppas det blir en toppen semester och att man verkligen kan slappna av och njuta =)
Ja vi ska åka till Alanya och vara där i en vecka. Ska bo i oba området på Lägenheter Risus FFF. Det ska vara lite lugnare där och bara 2-3 hundra meter till stranden. Hoppas på en mycket avkopplande semester. Vet när jag flög från sthlm till malmö för en månad sedan, tyckte jag det spände så i magen. Blev ganska orolig då men bebis mådde ju bra på RUL nu så den kan inte ha tatt skada. Men man är väl alltid lite orolig för den där magen =)
Ni som varit i Turkiet, är det ett bra val? Är havet fint??
Tack för era tips =) Just nu håller jag på med kiwi, lactulos, kattrinplommon, linfrön och massa massa vatten men magen vill inte komma igång. Får nog ringa mvc imorgon och få lite hjälp!!!
Någon som har mammashorts i stl 46 att sälja till mig??